Jaką instalację gazową wybrać ??
Moderatorzy: Majkel_B, Camcioo
- InFeCtuS
- Świeżak
- Imię: Dawid
- gadu: 0
Jaką instalację gazową wybrać ??
Siemka nie wiedziałem gdzie założyć temat odnośnie wyboru instalacji gazowej tak więc pozwoliłem sobie w tym dziale
Posiadam Panda III 2013 1.2 przejechane 9tys jest to mój nowy nabytek z głównego założenia instalacja gazowa ma być dobra w firmowej pandzie miałem instalację od Tartarini i jakoś szału nie było a wręcz wydawało mi się że chłopaki z Auto Gaz Śląsk odwalili fuszerę w tej pandzie no ale mniejsza z tym, czy możecie polecić mi jakiś konkretny model niestety jestem zielony co do tej kwestii czytałem pochlebne opinie o BRC / STAG a do tego dochodzi jeszcze lovato (w rodzinie mają te instalacje gazowe i działają oka) Możecie polecić mi jeszcze dobrego gazownika który złoży to do kupy i nie zedrze ze mnie miliona
(okolice Katowic) Będę bardzo bardzo bardzo wdzięczny za info i opinie 
- bombel
- Maniak
- Imię: Sebastian
- gadu: 1320359
- Kontakt:
Re: Jaką instalację gazową wybrać ??
w Tychach jest gazmobil instalują STAG-a cieszą się dobrą opinią, gazowaliśmy tam Focusa i jest 
ale to niestety zależy od koszmarnie wielu czynników, ja u siebie mam Tartarini i jestem z niej zadowolony bo odpukać nie mam z nią problemów
ale to niestety zależy od koszmarnie wielu czynników, ja u siebie mam Tartarini i jestem z niej zadowolony bo odpukać nie mam z nią problemów
- Romix13
- Wesoły Tramdriver
- Imię: Romek
bombel pisze:ja u siebie mam Tartarini i jestem z niej zadowolony bo odpukać nie mam z nią problemów
Dokładnie tak jak i ja.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu
==► Mój PANDOLOT ◄==
Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW
==► Mój PANDOLOT ◄==
Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW
- kampress
- Bywalec
- Imię: kampress
- gadu: 0
I u mnie Tartarini zalega 
Wszystko sprowadza się tylko do jednego: