Master:
1,4 - silniczek
2,5 - masa (5 to chyba masa po otwarciu)
3,6 - sterownie centralnym zamkiem
Slave:
2,4 - silniczek
1,3 - masa
Najlepiej weź multimetr (miernik cyfrowy) i sprawdź rezystancje na pinach 2,5 i 1,3 (zamek w pozycji otwartej). Jeżeli będzie miała kilka omów to znaczy że jest to krańcówka
A pod piny 1,4 i 2,4 (w zależności od kasety) najlepiej podpiąć baterie np 9V (lub dwa kabelki z akumulatora) i powinien ruszyć się silniczek. W zależności od tego jak dasz bieguny to albo zamek się zamknie albo otworzy
Ja obecnie już prawie mam skompletowane wszystko
Plan podłączenia już w głowie jest, części prawie pozamawiane (kasety, centralka, konektorki i kostki ISO zakupione
), brakuje jeszcze tylko kilka metrów kabla pod krańcówki, bitu TORX40 i ładniejszej pogody...
adnap, wiązkę raczej zrób na zasadzie lewa i prawa strona na osobnych "kablach" spiętych jedynie przy centralce. Ja tak mam przy uniwersalnym sterowniku i wiązka będzie przeprowadzona wzdłuż progów i za schowkiem (centralka po lewej przy bezpiecznikach) i w prawy próg (pod te plastiki).
Bo według tego Twojego schematu będziesz musiał rozebrać pół samochodu
aby przeciągnąć kable pd wykładziną
Przynajmniej tak mi się zdaje