Kiki napisał(a):Witam
Czy czujnik skrętu będzie pasował z angielskiej kolumny? Czy przełożenie go jest trudne czy może wymaga jakiś udziwnionych narzędzi albo specjalistycznej wiedzy? Mam dostęp do kolumny z anglika i zastanawiam sie czy próbować go przełożyć ale wygląda to nieciekawie jeśli chodzi o dostęp. Nie za bardzo wiem jak zdjąć sterownik z kolumny bo coś go trzyma po odkręceniu śrub.
mgacus napisał(a):Pytanie, czy jest konieczność zdejmowania sterownika. Jeśli tak to sterownik+silnik+blacha są mocowane do obudowy mechanizmu trzema śrubkami.
Kiki napisał(a):Napisałem w poscie w dziale manuale ale autor nie odpowiedział wiec może tutaj ktoś będzie wiedział.
Jest tam napisane że za zanim wszystko złożymy trzeba skalibrować czujnik podpinając tylko kostkę do niego. Ale jak to zrobić jak mamy stacyjke odpietą no i poduszkę? A przecież żeby FES połączył sie z kompem to musi być zapłon ? Jak przebiega taka kalibracja, ustawiamy czujnik w pozycji zero i odpalamy odpowiednią funkcje w menu FESa?
Jarecki8810 napisał(a):Kiki napisał(a):Napisałem w poscie w dziale manuale ale autor nie odpowiedział wiec może tutaj ktoś będzie wiedział.
Jest tam napisane że za zanim wszystko złożymy trzeba skalibrować czujnik podpinając tylko kostkę do niego. Ale jak to zrobić jak mamy stacyjke odpietą no i poduszkę? A przecież żeby FES połączył sie z kompem to musi być zapłon ? Jak przebiega taka kalibracja, ustawiamy czujnik w pozycji zero i odpalamy odpowiednią funkcje w menu FESa?
Na czas kalibracji niewielkim problemem jest podpiąć wtyczki stacyjki i poduszkę. Pozycja zero w czujniku, odpalamy FES>> EPS>> Regulacje>> Kalibracja czujnika pozycji.
Będzie pasować jeżeli kolor kabla jest taki sam w obydwu kolumnach
mgacus napisał(a):Ta kalibracja czujnika przed założeniem wydaje mi się mało sensowna. Czujnik ma być zakładany z zawleczką, wtedy nie musimy się martwić o kalibrację. Zawleczka blokuje położenie dwóch warstw czujnika względem siebie tak, by dało się później ustawić siłę na zero przy pomocy kompa. Jeśli dobrze założymy czujnik można wszystko poskładać, podłączyć kompa, włączyć stacyjkę, wyzerować siłę i dopiero na końcu odpalić silnik i cieszyć się sprawnym wspomaganiem.
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości