Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#1 przez sabath21 » Pt 16:41, 24 wrz 2010
Witam, od jakiegoś czasu mam pewien problem. Jadąc ze stałą prędkością na 3 biegu najczęsciej zdarza sie, ze auto szarpie. Jesli dodaje gazu nic sie nie dzieje. Podobny problem wystepuje jesli puszcze gaz i samochod sie samoczynnie toczy, na biegu. Obroty zaczynaja skakac i szarpie calym autem. Nie zdarza sie to zawsze ale bardzo denerwuje. Ktos juz mial taki problem? Nie wiem, wymieniac cewki? moze to przepustnica? byla rok temu czyszczona ale moze to wina potencjometru? Dzieki!
sabath21- Stały bywalec
-
- Posty: 272
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Kielce
- Wiek: 37
- Panda: 1.1 Actual 150hp
Numer postu:#2 przez Wolfi » Pt 22:28, 24 wrz 2010
Obstawiam cewki, pdoobny przypadek mial na AK kolega z krakowa
Jestes juz w Polsce???
Wolfi- Wymiatacz
-
- Posty: 980
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Nisko
- Wiek: 42
- Panda: 1.1
Numer postu:#3 przez sabath21 » So 0:53, 25 wrz 2010
hehe a inny kolega z AK mial problem podobny i byl to potencjometr ;p takze nie wiem ;/ Tak juz jestem
kiedy spotujemy?
sabath21- Stały bywalec
-
- Posty: 272
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Kielce
- Wiek: 37
- Panda: 1.1 Actual 150hp
Numer postu:#4 przez Wolfi » So 0:56, 25 wrz 2010
Jutro
Wolfi- Wymiatacz
-
- Posty: 980
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Nisko
- Wiek: 42
- Panda: 1.1
Numer postu:#5 przez Vito » So 1:04, 25 wrz 2010
z tego co kiedyś czytałem to jak siada potencjometr to obroty falują na jałowym również
Vito- Admin na emeryturze
-
- Posty: 4203
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
- Wiek: 45
- Panda: była - jest pug 508
- Imię: Witek
-
Numer postu:#6 przez Wiesław90 » Pn 23:58, 27 wrz 2010
Witaj . Ja miałem dokładnie to samo, pomogła diagnostyka która wykryła że cewka była walnięta, ale wymiana semej cewki nie pomogła bo jeszcze miałem tak że po przejechaniu 100-120 km i zgaszeniu silnika po czym po kilku min ponownie chciałem go włączyć to musiałem to zrobić z wciśniętym pedałem gazu i w dodatku pracował tak jakby na 2 gary i strasznie sie dusił, okazało sie że wymiana przewodów zapłonowych pomogła ponieważ prawdopodobnie robiły przebicie. Polecam zacząć od wymiany kabli WN nie duży koszt a może okazać sie rozwiązaniem problemu
Wiesław90- Wymiatacz
-
- Posty: 822
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Nakło Śl.
- Wiek: 34
- Panda: 1.1 =)
Numer postu:#7 przez sabath21 » Wt 18:24, 28 wrz 2010
Wymienilem kable i po sprawie
Juz nie szarpie
Nie potrzebnie tylko wymienialem cewki. Choć po wymianie samych cewek silnik rowniej pracował. Kabli sentech nie polecam! wytrzymały tylko 20 tyś km. Teraz kupilem NGK
sabath21- Stały bywalec
-
- Posty: 272
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Kielce
- Wiek: 37
- Panda: 1.1 Actual 150hp
Numer postu:#8 przez Wolfi » Wt 22:30, 28 wrz 2010
Bartek a kto Ci polecił NGK? no kto? i kto powiedział ze Sentech to gówno? No kto ????
Wolfi- Wymiatacz
-
- Posty: 980
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Nisko
- Wiek: 42
- Panda: 1.1
Numer postu:#9 przez Amino » Wt 23:01, 28 wrz 2010
Co do kabli Sentech to mogę się trochę wypowiedzieć. Kiedyś kupiłem komplet takich do VW Polo. Udało mi się na nich zrobić 60kkm i nie narzekałem. Trzy lata służyły mi bezproblemowo. Czy dalej działają to nie wiem bo sprzedałem Polo.
Amino- Sysadmin
-
- Posty: 1348
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Poznań
- Panda: Była. Jest Kura :)
- Imię: Marcin
-
Numer postu:#10 przez Wolfi » Wt 23:14, 28 wrz 2010
Sentech maja to do siebie ze działaja albo nie, nie ma powtarzalnosci co do jakości. na wielu forach krążą dość złe opinie o tych kablach i jak widać znowu sie to sprawdziło. po prostu trafiles na dobry kpl tych kabli i tyle
Wolfi- Wymiatacz
-
- Posty: 980
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Nisko
- Wiek: 42
- Panda: 1.1
Numer postu:#11 przez Wiesław90 » Pt 1:50, 01 paź 2010
Również polecam kable firmy ngk, są dobrej ajkści w dobrej cenie. Czesio nie opłaca się oszczędzać na takich rzeczach.
Wiesław90- Wymiatacz
-
- Posty: 822
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: Nakło Śl.
- Wiek: 34
- Panda: 1.1 =)
Numer postu:#12 przez tytusolk » Pt 12:03, 01 paź 2010
ja w nexii (auto w gazie) miałem kable Sentech i nie nażekałem na nie, na jednych zrobiłem ok.85 kkm a na drugich nie wiem bo poszły do następnego właściciela, natomiast mogę polecić z czystym sumieniem świece NGK
tytusolk- Klubowicz
-
- Posty: 613
- Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
- Lokalizacja: OLK/DG
- Wiek: 46
- Panda: 1.2 Dynamiczna zapalniczka:)
- Imię: Sebastian
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości