Cewki lub potencjometr

Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Cewki lub potencjometr

Numer postu:#1  Postprzez sabath21 » Pt 16:41, 24 wrz 2010

Witam, od jakiegoś czasu mam pewien problem. Jadąc ze stałą prędkością na 3 biegu najczęsciej zdarza sie, ze auto szarpie. Jesli dodaje gazu nic sie nie dzieje. Podobny problem wystepuje jesli puszcze gaz i samochod sie samoczynnie toczy, na biegu. Obroty zaczynaja skakac i szarpie calym autem. Nie zdarza sie to zawsze ale bardzo denerwuje. Ktos juz mial taki problem? Nie wiem, wymieniac cewki? moze to przepustnica? byla rok temu czyszczona ale moze to wina potencjometru? Dzieki!
sabath21
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 272
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Kielce
Wiek: 37
Panda: 1.1 Actual 150hp

Numer postu:#2  Postprzez Wolfi » Pt 22:28, 24 wrz 2010

Obstawiam cewki, pdoobny przypadek mial na AK kolega z krakowa :)

Jestes juz w Polsce??? :)
Wolfi
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 980
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 42
Panda: 1.1

Numer postu:#3  Postprzez sabath21 » So 0:53, 25 wrz 2010

hehe a inny kolega z AK mial problem podobny i byl to potencjometr ;p takze nie wiem ;/ Tak juz jestem :wink: kiedy spotujemy? :wink:
sabath21
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 272
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Kielce
Wiek: 37
Panda: 1.1 Actual 150hp

Numer postu:#4  Postprzez Wolfi » So 0:56, 25 wrz 2010

Jutro :lol:
Wolfi
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 980
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 42
Panda: 1.1

Numer postu:#5  Postprzez Vito » So 1:04, 25 wrz 2010

z tego co kiedyś czytałem to jak siada potencjometr to obroty falują na jałowym również :(
Vito
Admin na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 4203
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Wiek: 45
Panda: była - jest pug 508
Imię: Witek

Numer postu:#6  Postprzez Wiesław90 » Pn 23:58, 27 wrz 2010

Witaj . Ja miałem dokładnie to samo, pomogła diagnostyka która wykryła że cewka była walnięta, ale wymiana semej cewki nie pomogła bo jeszcze miałem tak że po przejechaniu 100-120 km i zgaszeniu silnika po czym po kilku min ponownie chciałem go włączyć to musiałem to zrobić z wciśniętym pedałem gazu i w dodatku pracował tak jakby na 2 gary i strasznie sie dusił, okazało sie że wymiana przewodów zapłonowych pomogła ponieważ prawdopodobnie robiły przebicie. Polecam zacząć od wymiany kabli WN nie duży koszt a może okazać sie rozwiązaniem problemu :)
Wiesław90
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 822
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nakło Śl.
Wiek: 34
Panda: 1.1 =)

Numer postu:#7  Postprzez sabath21 » Wt 18:24, 28 wrz 2010

Wymienilem kable i po sprawie :wink: Juz nie szarpie :wink: Nie potrzebnie tylko wymienialem cewki. Choć po wymianie samych cewek silnik rowniej pracował. Kabli sentech nie polecam! wytrzymały tylko 20 tyś km. Teraz kupilem NGK
sabath21
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 272
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Kielce
Wiek: 37
Panda: 1.1 Actual 150hp

Numer postu:#8  Postprzez Wolfi » Wt 22:30, 28 wrz 2010

Bartek a kto Ci polecił NGK? no kto? i kto powiedział ze Sentech to gówno? No kto ???? :P
Wolfi
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 980
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 42
Panda: 1.1

Numer postu:#9  Postprzez Amino » Wt 23:01, 28 wrz 2010

Co do kabli Sentech to mogę się trochę wypowiedzieć. Kiedyś kupiłem komplet takich do VW Polo. Udało mi się na nich zrobić 60kkm i nie narzekałem. Trzy lata służyły mi bezproblemowo. Czy dalej działają to nie wiem bo sprzedałem Polo.
Amino
Sysadmin
Avatar użytkownika
 
Posty: 1348
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Poznań
Panda: Była. Jest Kura :)
Imię: Marcin

Numer postu:#10  Postprzez Wolfi » Wt 23:14, 28 wrz 2010

Sentech maja to do siebie ze działaja albo nie, nie ma powtarzalnosci co do jakości. na wielu forach krążą dość złe opinie o tych kablach i jak widać znowu sie to sprawdziło. po prostu trafiles na dobry kpl tych kabli i tyle :)
Wolfi
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 980
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 42
Panda: 1.1

Numer postu:#11  Postprzez Wiesław90 » Pt 1:50, 01 paź 2010

Również polecam kable firmy ngk, są dobrej ajkści w dobrej cenie. Czesio nie opłaca się oszczędzać na takich rzeczach.
Wiesław90
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 822
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nakło Śl.
Wiek: 34
Panda: 1.1 =)

Numer postu:#12  Postprzez tytusolk » Pt 12:03, 01 paź 2010

ja w nexii (auto w gazie) miałem kable Sentech i nie nażekałem na nie, na jednych zrobiłem ok.85 kkm a na drugich nie wiem bo poszły do następnego właściciela, natomiast mogę polecić z czystym sumieniem świece NGK
tytusolk
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 613
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: OLK/DG
Wiek: 46
Panda: 1.2 Dynamiczna zapalniczka:)
Imię: Sebastian


Powrót do Elektryka - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron