![Obrazek](https://uploads.tapatalk-cdn.com/20230307/4e5d77e9c9aa4ec5b8ff339923eb7c91.jpg)
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka
Czyli sprawdzić po przejechaniu kilkuset kilometrów napięcie i w razie czego poprawić napinacz? Żeby był znowu idealnie na znakiNowicjusz napisał(a):Wszystko wskazuje na to, że prawidłowo wymieniłeś rozrząd-zakładając, że napinacz ustawiłeś idealnie na pokrycie znaków. Poluzowanie koła wałka rozrządu zapewnia Ci jednakowe napięcie paska po lewej i prawej stronie koła wału korbowego. Blokady ustalają tłok 1 cyl. w GMP. Na zdjęciu widać ile odchylasz pasek ale nie wiadomo z jaką siłą. Po przejechaniu 300-500 km. pasek będzie nieco luźniejszy co zauważysz po przesunięciu znaków na napinaczu.
Silnik mam wyjęty bez skrzyni,blokadę miałem założona na wałek rozrządu od strony cewek po zdjęciu pokrywy i na wal korbowy strona paskaPentium napisał(a):Na zdjęciu widać, że to napinacz automatyczny, jeżeli został przed dokręceniem ustawiony prawidłowo przyrządem, to sprawdzanie naciągu poprzez skręcanie paska jest bezcelowe. Tak samo sprawdzanie po niewielkim przebiegu również. Robiłem wymiany rozrządu na dwóch Pandach i Punto, wszędzie tak samo, prawidłowo. Ja przy ustawianiu napinacza paska korzystam z lusterka, wtedy idealnie można zgrać znaki na napinaczu.
Mam pytanie, czy miałeś założoną blokadę wałka rozrządu na jego czopie od strony skrzyni biegów po zdjęciu pokrywy zaworów ???
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości