To tak.
1. Puszka w komorze silnika, body, bezpieczniki w złączu OBD2: każdy bezpiecznik wyciągnięty styki przeczyszczone w środku do styków plus papierek ścierny 1000 i każda wsuwka tym papierkiem przeczyszczona. Na koniec szarpanie kablami podczas pracy.
2. Sterownik silnika styki potraktowane środkiem do styków
3. Nowe świece i tutaj... Niby 2 lata temu były wymieniane przewody WN na 1 cylindrze od rozrządu no ok lekki nalocik ala szronku, ale kur.... każdy następny zardzewiały jak i w środku tak i z zewnętrznej strony. Rozumiem woda, skraplanie itp ale na tym są osłonki i albo mechanik w ciula poleciał albo z tymi przewodami się tak dzieje. Na tyle ile mogłem przeczyściłem bo sklepy zamknięte, ale jutro muszę je kupić i założyć.
Sądzę że od tego miał problemy bo, oporność kabli no była wysoka po pomiarach.
Co do cewki mam championy BAE 800 B
A oto zdjęcie przewodu
http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/0Sdj ... lSwau1cp28