matyja napisał(a):ja gdybym obstawiał, to że jest luz gdzieś na tym drążku, który łączy kolumnę kierownicy z maglownicą
silnik tak nie hałasuje i czujnik skrętu też nie
zapewne ten dźwięk słychać niezależnie od tego, czy wspomaganie działa, czy nie, prawda?
bobofrut napisał(a):matyja napisał(a):ja gdybym obstawiał, to że jest luz gdzieś na tym drążku, który łączy kolumnę kierownicy z maglownicą
silnik tak nie hałasuje i czujnik skrętu też nie
zapewne ten dźwięk słychać niezależnie od tego, czy wspomaganie działa, czy nie, prawda?
Tak, nawet bez włączonego wspomagania jest ten objaw.
JaceK napisał(a):Dodam że stuk jest słyszalny jak kierownica jest na wprost
moszczu napisał(a):Adrian spróbuj dokręcic śróbę na drążku zaraz przy silniku wspomagania (co widac na filmiku) i przy maglownicy, bo być może właśnie się obluzowała i na łączeniu na frezach jest mały luz i dlatego tak puka..
JaceK napisał(a):Dziwne jest to ze stuki dochodzą gdy kierownica jest na wprost. Wtedy szybkie ruchy prawa-lewa i mamy ten odgłos.
Gdy skręcimy kierownicę o 15 stopni w prawo lub w lewo i wtedy wykonamy szybkie ruchy prawa-lewa stukania nie ma.
Myślałem, że powodem stukania może być przełącznik zespolony ( zmieniałem go jak zakładałem kierownicę multi ) ale odgłos na bank dochodzi od silnika CITY.
darp4 napisał(a):Sprawdz koncowki dr kier. i łączniki staba. U mnie po wymianie przestalo stukac. A tez n wstepie myslalem, ze to magiel.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości