Koła czy hamulce?

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Numer postu:#16  Postprzez jojo81 » Śr 20:00, 19 sty 2011

Mam do sprzedania szczęki. Patrz: Giełda
jojo81
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 517
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 43
Panda: 1.1 2004 r. Actual + drobne własne zmiany

Numer postu:#17  Postprzez JDK » Śr 20:02, 19 sty 2011

Przepraszam... 80 za strone. Czesci od znajomego...
JDK
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2044
Dołączył(a): So 13:32, 25 gru 2010
Lokalizacja: Łódź
Wiek: 34
Panda: Była Biała, Był Sunny, Było Cc 1.2, Było Bmw e36 coupe Jest Sej 1.4 16v 6 speed
Imię: Jędrek

Numer postu:#18  Postprzez Wolfi » Śr 20:02, 19 sty 2011

A może ktoś mi napisze co tam trzeba wymienić???
Bębny, tłoczki, szczęki, okładziny?
Nie rozbieralem nigdy tylnych hamulców wiec nie wiem co tam jest do wymiany...
Mógłby ktoś opisać łopatologicznie??? :)
Obrazek
Wolfi
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 980
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 42
Panda: 1.1

Numer postu:#19  Postprzez JDK » Śr 20:04, 19 sty 2011

Bebny tloczki okladziny i to wszystko co potrzeba... :) nic wiecej nie ma do wymiany... :) no i wiadomo plyn hamulcowy potrzebny jeszcze jest...
JDK
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2044
Dołączył(a): So 13:32, 25 gru 2010
Lokalizacja: Łódź
Wiek: 34
Panda: Była Biała, Był Sunny, Było Cc 1.2, Było Bmw e36 coupe Jest Sej 1.4 16v 6 speed
Imię: Jędrek

Numer postu:#20  Postprzez Wolfi » Śr 20:10, 19 sty 2011

Obrazek
Wolfi
Wymiatacz
Avatar użytkownika
 
Posty: 980
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Nisko
Wiek: 42
Panda: 1.1

Numer postu:#21  Postprzez jojo81 » Śr 20:19, 19 sty 2011

Wolfi napisał(a):http://allegro.pl/bebny-szczeki-hamulcowe-fiat-panda-ii-bez-abs-i1408016184.html takie cos plus http://moto.allegro.pl/cylinderek-hamulcowy-fiat-nuova-panda-bez-abs-i1408067338.html i to wszystko? no wiadomo jeszcze ewentualnie przeowdy plus płyn hamulcowy? :)


Coś drogie te części.

Przy wymianie cylinderków trzeba uważać na przewody hamulcowe bo ulatują.
Jak wymieniałem to kolega miał panik i grzał nakrętkę przy przewodzie i puściło bez problemu.
Okazało się że lał lewy cylinderek a kupiłem także szczęki i 2 cylinderki i dlatego mi zostało. Części kupione w sklepie z częściami do Fiata.

Bębny długo wytrzymują. Wystarczy wyczyścić z brudu.
Regulacja przy lewarku ham. ręcznego.
jojo81
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 517
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 43
Panda: 1.1 2004 r. Actual + drobne własne zmiany

Numer postu:#22  Postprzez Adam » Cz 22:55, 20 sty 2011

JDK napisał(a):Bebny tloczki okladziny i to wszystko co potrzeba... :) nic wiecej nie ma do wymiany... :) no i wiadomo plyn hamulcowy potrzebny jeszcze jest...


W twoim przypadku - tylko obie linki hamulcowe są do wymiany.
Pozostałe elementy, to wtedy gdy je ujrzysz jako zużyte - no to je dowiozą z SZik Podwisłocze itp.
bart_gabi
Adam
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): Wt 20:09, 18 sty 2011
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 47
Panda: 2004

Numer postu:#23  Postprzez Adam » Cz 23:07, 20 sty 2011

jojo81 napisał(a):Przy wymianie cylinderków trzeba uważać na przewody hamulcowe bo ulatują. Jak wymieniałem to kolega miał panik i grzał nakrętkę przy przewodzie i puściło bez problemu. Okazało się że lał lewy cylinderek a kupiłem także szczęki i 2 cylinderki i dlatego mi zostało. Części kupione w sklepie z częściami do Fiata.
Bębny długo wytrzymują. Wystarczy wyczyścić z brudu.
Regulacja przy lewarku ham. ręcznego.


Nie wymieniłeś linek (70zł), tylko regulowałeś je, a to po wymianie cieknących cylinderków - będą cyl. przegrzewane i pociekną.
bart_gabi
Adam
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): Wt 20:09, 18 sty 2011
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 47
Panda: 2004

Numer postu:#24  Postprzez 12pawel » Pt 16:45, 21 sty 2011

Adam napisał(a):Nie wymieniłeś linek (70zł), tylko regulowałeś je, a to po wymianie cieknących cylinderków - będą cyl. przegrzewane i pociekną.


A co ma linka do cylinderka i czemu nowe cylinderki maja się przegrzewać??
12pawel
Bywalec
 
Posty: 154
Dołączył(a): N 18:56, 26 gru 2010
Lokalizacja: olsztyn
Wiek: 46
Panda: już była, Civic vi
Imię: Paweł

Numer postu:#25  Postprzez JDK » Pt 16:58, 21 sty 2011

Linek sie nie wymienia... Niby po co jak dzialaja, nie sa pozacierane, pozrywane...
JDK
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2044
Dołączył(a): So 13:32, 25 gru 2010
Lokalizacja: Łódź
Wiek: 34
Panda: Była Biała, Był Sunny, Było Cc 1.2, Było Bmw e36 coupe Jest Sej 1.4 16v 6 speed
Imię: Jędrek

Numer postu:#26  Postprzez Adam » N 18:53, 23 sty 2011

JDK napisał(a):Linek sie nie wymienia... Niby po co jak dzialaja, nie sa pozacierane, pozrywane...

Te linki wpierw sprawdź - no jeżeli pociekły cylinderki. Może kobieta pojechała na ręcznym i jesteś pewien, że dlatego pociekły i na bębnie to widać (a usuń "koleiny" krawędziowe) wtedy linek nie zmieniaj..Miałem już zagranicą wyciek po przegrzaniu (kobieta na ręczny do sklepu). Nie było tam jak - to rozebrałem, wymyłem denaturatem, nasmarowałem s. do tłoczków (był), dolałem DOT4, odpow. i zapomniałem gdy wróciłem do Polski, bo dziala.
bart_gabi
Adam
Świeżak
 
Posty: 44
Dołączył(a): Wt 20:09, 18 sty 2011
Lokalizacja: Rzeszów
Wiek: 47
Panda: 2004

Numer postu:#27  Postprzez SZyBA » Wt 22:42, 01 lut 2011

Wiec sprawa z hamulcami wyglądała następująco. Po zdjęciu kół okazało się żę cylinderki pociły się więc były do wymiany. Szczęki nie miały już wogóle okładzin. Wiec zostały wymienione szczęki cylinderki i teraz jest dobrze:) dziękuje za wszystkie rady :)
SZyBA
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 150
Dołączył(a): So 18:30, 23 paź 2010
Lokalizacja: Warszawa

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

cron