Witam!
Po wymianie tarcz i kloców hamulcowych w tylnych kołach mojego Bravo nie mam właściwie "ręcznego". objawia się to tak: staję na podjeździe, zdejmuję nogę z hamulca głównego, Hill Holder utrzymuje mi auto przez ok. 4 sekundy. Czyli hamulce działają. Ale jak chciałbym zaciągnąć dźwignię "ręcznego" to coś zaczyna chwytać tylko w jedynm kole dopiero na 6 ząbku (max. dociągnąłem do 8, ale dźwignia stała jak rakieta na baczność...) dźwignia stawia opór dopiero powyżej 5 ząbka
czy to kwestia nie naciągnięcia linki na regulatorze? czy może jakiś mechanizm w zacisku niedomaga? - szczerze mówiąc nie wiem jak działa "ręczny" kiedy z tyłu są tarcze...
Oczywiście robiłem to w zakładzie, więc pojadę z reklamacją, ale chciałbym już wiedzieć, tak dla siebie.