Dorian1.1 napisał(a):jest tak jak piszesz poniewaz wszystkie wyciery maja jeden przekaznik w body tzn nawet zalaczenie w innym czasie powoduje ze prad przeplywa dopiero po zwarciu glownego przekaznika w body.
Wyciery chodza nie zaleznie od stanu zatrzymania pojazdu.
matyja napisał(a):Dorian1.1 napisał(a):jest tak jak piszesz poniewaz wszystkie wyciery maja jeden przekaznik w body tzn nawet zalaczenie w innym czasie powoduje ze prad przeplywa dopiero po zwarciu glownego przekaznika w body.
Wyciery chodza nie zaleznie od stanu zatrzymania pojazdu.
jesteś tego pewien w 100%?
mnie się wydaje, że są one na osobnych przekaźnikach, gdyż są one całkowicie niezależne; dla przykładu, jak cofasz i masz włączone przednie wycieraczki na 1 biegu, to tylna pracuje cały czas; podobnie, jak włączasz tylną, to przednie się nie uruchamiają i odwrotnie
takie działanie, to pewnie wymysł projektanta i tyle
matyja napisał(a):jak kolegę to drażni, to święty spokój wart jest zachodu
bob_best napisał(a):1) W Pandzie jak mam włączone przednie i chcę włączyć tylną to nie wyciera ona od razu szyby tylnej tylko czeka na następny ruch przednich i dopiero równo z nimi startuje - czy u Was też tak to działa?
bob_best napisał(a):2) Druga sprawa - czy jak macie przednie wycieczki na 2 biegu, to czy po zatrzymaniu np. na światłach wycieczki przechodzą w tryb przerwany czy dalej pracują w trybie ciągłym? U mnie tego chyba nie ma (Żona nie jest pewna).
OsiemKilo napisał(a):Działanie wycieraczek w zaleznosci od jazdy jest chyba w wielu pandach tylko nie kazdy o tym wie. U mnie wyglada to tak, ze podczas jazdy wlaczam wycieraczki na prace ciągłą i dosłownie na moment przełączam na czasowe i spowrotem na ciągłą prace. Manewr ten uruchamia "inteligentne wycieraczki". Po zatrzymaniu auta przelacznik jest dalej w pozycji "praca ciągła" a wycieraczki zamiatają czasowo.
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości