żeby odkrecic łape silnika podpieramy silnik za miske olejowa tak jak widac to na foto,
pamietać należy aby auto również było podparte na podnośniku/klocku/cegle itp, oraz dodatkowo 2 raz zabezpieczone np. pod progiem cegła/klockiem/felga itp. WAŻNE! ŻEBY W SUMIE BYŁO 3 PODPORY - BEZPIECZEŃSTWO JEST NAJWAŻNIEJSZE!!
( ja mam pod silnikiem jedno, pod progiem i wahaczem)

</noscript>

Na tym zdjeciu - pierwsze okrecamy czujnik wałka plus 3 śrubki osłony
Natępnie odkrecamy 3 duże sruby z lewej strony oraz 3 duże śruby z prawej strony ( klucz 15i 17)
Gdy je odkrecimy ukazuje nam sie takie cos:

Kiedy juz odkrecimy górna łape/poduszke silnika odkrecamy pozstały ucwyt który widacna zdjeciu-od góry sa 2 śruby, bez problemu, następnie musimy oddołu siedostac do pozostałych 2 srub, dostępjest utrudniony i trzeba oddołu je odkrećecac najelpiej
Jest to widok uchytu od dołu,tak zeby widac było te sruby
Kiedy odkrecimy wszystko pojawia sie taki widok

1 - napinacz paska rozrzadu
2 - kierunek obracania się wału/paska
3 - pompa wody (manula do pompy mozna wziąć z punciaka, tak samo sie robi tylko trzeba dobrze "zaprawe" dac i gotowe)
1 znak znajduje sie na kole wałka rzorzadu - czyli od góry gowidac

2 znak najlepiej ustawić wokienku skrzyni biegów, tak jak widac to w punto

I teraz tak w skrócie jak zakładamy pasek: zaczynamy od ustawienia znaków widocznych na zdjeciach, następnie zakładamy pasek od dolnego koła i ciagniemy przez pompe i następnie owijamy go przez kołko wałka rorzadu pamietajacaby był nacigniety reka, nie wisiał po prostu. Na każdym pasku sa narysowane kreski które należy pokryc ze znakami na kołku dolnym i górnym (zaczynajac od dołu oczywiscie) pozniej przeciagamy pasek przez napinacz i naciagamy.

Kierunek zakładania paska
zdjecia napinacza przed naciagnieciem:

Po naciagnięciu "nożki" powinny sie nakrywać u mnie wyszło to mniej wiecej tak(zdjęcie pokazuje jak to powinno wygladać, j poprawiłem to pozniej zeby było idealnie ale nie zrobiłem foto niestety):

I teraz mała uwaga-polecam pożyczyć od kogos kluczyk do naciagacza

w warunkach garażowych nie majac klucza do naciagnięcia napinacza użyłem nożyczek do paznokci takich 8 cm, koncówkami nożyczek złapałem za nożki i scisnałem je - polak potrafi
Na samym koncu jak zrobimy wszystko obracamy dolnym wałem o 360* i sprawdzamy znaki na kołku wałka rozrzadu i w okienku czy jest na 0* jak sie porywaja to jest wszystko ok (ZNAKI z paska nie beda sie juz pokrywać ze znakami na kołkach) I składamy wszystko w odwrotnej kolejności.
Wszelkie modyfikacje opisane w powyższym manualu wykonujesz na własne ryzyko. Autor nie odpowiada za ewentualne: zniszczenia, utratę zdrowia, utracone korzyści, dyskomfort psychiczny i fizyczny oraz wszelkie inne straty powstałe w wyniku stosowania się do powyższego manuala