Kiki napisał(a):z tego co ja pamiętam z montażu swojej kolumny to drążek wchodzi na wieloklin tylko w jednej pozycji a skoro tak to u ciebie żeby on wszedł przy wyprostowanych kołach należy skręcić kierownicę o te ćwierć obrotu (bo angliki mają drążki pod innym kątem wzgledem maglownicy). A więc z tego co mi sie wydaje auto jedzie prosto ale kierownica nie jest prosto chyba że jest jakaś luka w moim rozumowaniu.
Tak, zgadza się, drążek kolumny wchodzi tylko w jednej pozycji.
Ale kierownicę można zdjąć z kolumny i przekręcić (wyprostować) o 45stopni a wtedy i kierownica i koła będą prosto. Jeżdżę już drugi tydzień , 1000 km zrobiłem i nie miałem żadnych problemów.
ma16 napisał(a):ani tego drazka inaczej nie włożysz ani kierownicy wszystko wkłada się w jednej pozycji
Podczas ustawiania kierownicy jeździłem bez poduszki i z niedokręcona śrubą by na prostej drodze się zatrzymać i ustawić równo, przestawić i jeden klin. Bardzo ekstremalna jazda próbna
Po skręceniu i złożeniu wszystkiego do kupy, świeciła się kontrolka od poduszki ale mam kabelek i program-y to sobie wyłączyłem.
teraz żałuje że nie robiłem fotek