Numer postu:#4 przez Wolfi » Wt 22:27, 21 wrz 2010
Sprawdz kostki czy nie sa zasniedziale przy stacyjce, ja mialem objaw ze ejchalem sobie nagle wyskakiwała kłodka i gasło całe auto... odkrecilem konsole od spodu kierownicy, kostki poczyscilem i dziala do dzis. Było to u mnie strasznie niebezpiecznie jak tak samochód sam z siebie gasł ...
W obudowie kolumny kierownicy przy stacyjce jest pętla CODE czasami się kurzy, wystarczy pędzelkiem przeczyścić. Można też odpiąć kostkę od niej i psiknąć kontakt-sprejem. Miałem ten przypadek w Fiacie bravo.
Numer postu:#9 przez kniazuk » Pn 0:29, 09 sty 2012
Witam, kupiłem auto jako używane i nie dostałem od poprzedniego właściciela karty z kodem. Zadzwoniłem de serwisu żeby się dowiedzieć ile kosztuje wydanie wtórnika a tam mi powiedzieli że bez numeru VIN nic mi nie powiedzą. Ponieważ nie miałem przy sobie dowodu rejestracyjnego g... się dowiedziałem. A chciałem się tylko dowiedzieć jaki jest szacunkowy koszt wydania takiej karty, rozumiem że trzeba udokumentować że jesteś właścicielem auta. Pytanie: czy ktos wie ile to kosztuje?
Numer postu:#10 przez Zwierzak » Pn 1:04, 09 sty 2012
Jak pytałem jakiś rok temu to taka przyjemność kosztowała 220 PLN. Trzeba mieć dokumenty od samochodu jak i swoje.
Trzeba tylko sprawdzić przy odbiorze w serwisie czy pin działa, bo ktoś mógł zrobić psikusa i przełożyć body z kluczykami z innego samochodu, a wtedy masz problem.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Numer postu:#11 przez Fantomas » Pt 19:21, 10 lut 2012
Mam pytanie w jakich okolicznościach odpala się silnik awaryjnie z karty code fiat. jak padnie akumlator czy jak wymieniam akumlator na nowy czy moze jak nie chce odpalić przez padnięty immo.
Numer postu:#12 przez jojo81 » Pt 19:39, 10 lut 2012
Nr z code karty potrzebny jest do kodowania immo. Przy programowaniu klucza raczej potrzebny. Nie słyszałem przypadku, żeby były problemy przy odpięciu aku.
Wszystko zeszło na bok od kiedy jest Bartłomiej.
Było GP PB,Croma JTD,Bravo T-Jet a została Panda 1,1 i wół roboczy Passat TDI ATJ