Najlepiej przyjąć zasadę - wszystkie widoczne śruby odkręcić
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wspornik cewek bez kłopotu schodzi, pokrywa zaworów też. Nie ma tam żadnych spinek, sprężynek które nam nagle wyskoczą. Odkręcamy, zdejmujemy i już.
Uszczelniałem niedawno pokrywę zaworów i te cewki. Kupiony do tego celu został silikon wysokotemperaturowy i UWAGA - musi być odporny na olej, nie wszystkie silikony wysokotemperaturowe są.
Po odkręceniu cewek wyleci parę kropelek oleju, wystarczy trochę papieru toaletowego. Potem oczyścić wszystko (brake cleaner, a jakże
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
) i nawalić silikonu od serca. Starą uszczelkę można wywalić, albo założyć ją przed nawaleniem silikonu. Wymiana uszczelki niewiele pomaga, więc nie radze kupować nowej. Albo zostawić starą+silikon, albo całkowicie ją wywalić i dać sam silikon.
Z pokrywą zaworów postępować tak samo, z tym że silikon nakładać bardziej precyzyjnie.