Widzę ze u siebie mam ta śrubkę obrobiona. Czyli ktoś tu coś grzebał.
Jak poprawnie ma być ustawione przepustnica ta śrubka. Ma być zamknięta ? Czy to jest Regulacja dodatkowa linki?
![Obrazek](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ee9984c4f8be.jpg)
arnold napisał(a):Tego zasadniczo się nie powinno nigdy dotykać. Wolne obroty w Pandzie z gazem na linkę są robione przez obejście. Wydaje mi się, że na samej przepustnicy jest minimalny luz, żeby przepustnica się nie zakleszczyła.
Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
arnold napisał(a):Próbuj. Moim zdaniem też powinien zasnąć po odcięciu powietrza na bypass.
Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
arnold napisał(a):Dwa lata nie mam tego samochodu. Przepustnica była zamknięta. Zgasnąć, literówka. Klapka nie reguluje wolnych, prawdopodobnie Janusz włożył paluchy tam gdzie nie trzeba.
Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
Blusik napisał(a):To po co zostawili możliwość regulacji jeśli wolne obroty są sterowane elektronicznie.
adam1965 napisał(a):Blusik napisał(a):To po co zostawili możliwość regulacji jeśli wolne obroty są sterowane elektronicznie.
To jest fabryczna regulacja .
Resztą steruje krokowiec ( sterowany sterownikiem) i kierowca.
Jedź do diagnosty , powiedz w czym problem i on na analizatorze powinien ją ustawić jak należy
Blusik napisał(a):No właśnie co on ma ustawić ta śrubka bo sam nie wiem co mu powiedzieć.
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości