Mam pande 1.1 przebieg 155kkm i mam pytanie czy ktoś może jeździ na Seleni 20K czyli tak jaki zaleca producent. Bo mam teraz motula i silnik głośno chodzi.
Auto więcej stoi niż jeździ więc na rok max 5 tys. Więc chciałbym wrócić do Seleni. Ale wpierw zrobić płukankę Liqui Molly i jak dolej oleju to wlać MoS2 też z Liqui Molly.
Ja lałem selenie przez cały czas ale do diesla. Miałem też okazję lac 20k do benzyny kolegi. Kupowałem w ricambi oryginali, sklep sprawdzony a cena za olej niższa niż w ASO.
Może czas na płytki regulacyjne dlatego głośno chodzi?
Nie mam zastrzeżeń do Seleni. Lałem bo chciałem żeby mój commonrail dobry olej miał. Myślę że w twoim przypadku zmiana oleju nie spowoduje że silnik będzie mniej klepał, tym bardziej że masz motula a to też dobry olej. Sprawdź płytki bo 150 000 jeśli nie były robione to raczej czas już na nie. Co do ceny nie pomogę.
dokładnie tak jak pisze morphi, pierw sprawdziłbym luz zaworowy przy takim przebiegu, potem bym myślał o oleju, motul o ile nie kupiłeś jakiejś podróbki jest naprawdę w porządku
Numer postu:#10przez arnold » Wt 7:10, 15 wrz 2020
Pierwsze trzeba przemierzyć luzy, później możesz wymieniać, a samemu jak robisz i tak będzie stało ze 2 dni bo trzeba najczęściej zamówić wymiary. Jak luz jest za duży to dodajesz grubość, jak za mały to odejmujesz. Skaczesz co 0.05 tak żeby zmieścić się w widełkach. Ja mam hak do wyciągania płytek.