Numer postu:#10 przez Zwierzak » Śr 15:33, 15 cze 2011
ad.1 Trzeba mieć i czujnik w lusterku i licznik emotion. Odczyt temperatury następuje w liczniku i jest rozsyłany CANem dalej
ad.2 Body dla klimatronika jest inne. Tzn musisz mieć opcje klimatronika w nim. Oczywiśćie proxi trzeba zrobić.
ad.3 Sterowanie klimą jest przy nagrzwnicy, ale część jest realizowana przez sterownik silnika np wentylatory , masz sterowanie 2 zamiast jednym, sprężarka czytaj być może bedziesz musiał wymienić sterownik silnika. Inna jest przednia wiązka ze skrzynką bezpiecznikową.
ad. 4 Kompletny demol pod maską i wenętrza samochodu. Może się jeszcze okazać że musisz wymienić pompe olejową , żeby pasowała pod koło foniczne od klimy(jest inne). Chyba o tym że chłodnica płynu chłodzącego i jej wentylator, alternator część przewodów wodnych, zbiorniczek płynu są inne to nie muszę pisać. Do tego dochodzi ci przy montarzu komplet nowych uszczelek i nabicie
Podsumowując kompletne zestawy przeważnie okazują sie niekompletne a ich skompletowanie bedzie kosztowało drugie tyle
Trochę prostszym jest wybór klimy manualnej, bo odchodzi ci kwesta body i licznika.