Spróbuj w 8 - 10 letnim AUDI A6, Passacie B6, Sprinterze I, Fordzie Transit, albo tylne w Scenicach to się przekonasz

Generalnie w autach z początku roku 2000 i późniejszych jest materiał ramion wycieraczek utleniający się po paru latach, który "pięknie" się łączy z trzpieniem mechanizmu, problem nie występuje masowo w autach japońskich.
Natomiast nie ma problemu ze zdjęciem ramion wycieraczek w starszych autach jak np. Polonez, Cinquecento, Escort, Mondeo I, i innych 20 - 30 letnich !!
Są to moje obserwacje przez ponad osiem lat, rocznie przerabianych 1500 - 1800 samochodów, więc odrobinę doświadczenia posiadam.
I gdy ze złamanym ramieniem wycieraczki trzeba jechać szukać spawacza stopów lekkich, albo szukać używki - oczywiście na swój koszt

, to następnego dnia aż chce się dorabiać ściągacz.