Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#1 przez hucker » N 21:02, 02 kwi 2017
Ate bremszylinder jest tylko do smarowania okolic tłoczka.
Ate plastilube jest do smarowania klocków w miejscach gdzie się styka z zaciskiem i niby do prowadnic . problem polega na tym że nie można smarować nim elementów gumowych. Smarując prowadnice osłony gumowe też zostaną posmarowane. Poza tym śmar ten gęstnieje i prowadnice poruszają się z oporem a powinny wpływać.
Jaki smar jest odpowiedni do smarowania prowadnic hamulcowych który nie reaguje (rozmiękcza) elementów gumowych?
hucker- Aktywny
-
- Posty: 64
- Dołączył(a): So 18:48, 04 cze 2016
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
- Panda: 1.2 gaz 4x4
- Imię: Wojciech
Numer postu:#2 przez grigoriew1 » Cz 15:14, 13 kwi 2017
Witam, kolego jestem na etapie regeneracji zacisków od drugiego auta i też zastanawiałem się czym smarować prowadnice-posmarowałem na próbę cieniutką warstwę Ate bremszylinder i chodzą bez najmniejszych oporów dużo lepiej niż na smarze miedzianym który był wcześniej więc śmiało możesz smarować bremszylinder. Masz już czy zamierzasz dopiero kupić? Ma konsystencję smaru silikonowego i jest prawie przeźroczysty nie reaguje z gumą więc moim zdaniem nadaje się do tłoczków
grigoriew1- Świeżak
-
- Posty: 12
- Dołączył(a): Cz 17:28, 19 sty 2017
- Lokalizacja: Warszawa
- Panda: 2010 1,2 BP+LPG
- Imię: Grzegorz
Numer postu:#3 przez hucker » Pt 12:14, 14 kwi 2017
Ate bremszylinder według mnie jest najlepszym smarem do tego celu z tych wszystkich dostępnych na rynku.
Zamierzam kupić większą tubkę 180g.
hucker- Aktywny
-
- Posty: 64
- Dołączył(a): So 18:48, 04 cze 2016
- Lokalizacja: BIAŁYSTOK
- Panda: 1.2 gaz 4x4
- Imię: Wojciech
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości