Odkopię trochę ten temat, bo zamówiłem listwę klapy tylnej pod el. klamkę i mam kilka pytań:
- pisaliście w różnych tematech (m.in. w tym), że do zamka klapy podłącza się dwie wtyczki - białą i czarną. Jak patrzę na fotki zamków na alledrogo - wszystkie mają jedną wtyczkę, czarną. O co cho?
- jeśli moje body obsługuje wspomaganie, el. szyby, centralny na czterech drzwiach, radio z MP3 oraz klimatronik, to jaka jest szansa, że nie będzie obsługiwało zamka klapy (i jak to sprawdzić najprościej)?
- czy, jeśli moja instalacja przewiduje zamek w klapie, to przewody będą szły od progu aż do samej klapy, czy mogą się kończyć gdzieś wcześniej (np. na słupku tylnym albo coś)?
Z góry dzięki.
P.s. Czy <jeśli moje body to obsłuży i będę miał instalację> mogę podłączyć wyjście ze sterownika centralnego (taki dodatkowy, niefabryczny) pod to i da się otwierać klapę z pilota?
[EDIT]
Achaa teraz rozkminiłem chyba - są trzy rodzaje zamków klapy:
- goła blacha, bez przewodów (bieda),
- goła blacha z czarną wtyczką na trzy przewody - zamek mechaniczny z krańcówką,
- blacha z czarną wtyczką oraz białym plastikiem z silniczkiem - to jest ten pod el. klamkę