Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...
Moderatorzy: Majkel_B, Pols
Numer postu:#31 przez arnold » Pt 1:29, 19 sie 2016
Immobilaizer jest zintegrowany z sterownikiem silnika:
Błędy kontrolowałeś, zarówno silnik jak i może w body coś będzie zapisane (tak myślę)?
Może napięcie akumulatora spada za nad to?
arnold- Wymiatacz
-
- Posty: 1380
- Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
- Lokalizacja: Gliwice
- Wiek: 35
- Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
- Imię: Arnold
Numer postu:#32 przez Ros0mak » Pt 14:45, 19 sie 2016
Akumulator naładowany na full - dalej to samo,
Błędów niestety nie znam jakie mogły być zapisane.
Czy ktoś z Was usuwal CAŁKOWICIE IMMO ze sterownika IAW4AF.SS ? Da się to wykonać tak, że będzie tak jakby normalnie FIAT CODE działał ?
Ros0mak- Stały bywalec
-
- Posty: 259
- Dołączył(a): So 17:11, 13 wrz 2014
- Lokalizacja: WWL/WL
- Wiek: 42
- Panda: 1.1 Activ 2007, I rej.2008, Hatchback
City, Klima, C.Zamek, Alarm
- Imię: Marcin
Numer postu:#33 przez Dreamcatcher » So 8:28, 20 sie 2016
Można wyciąć immo. Tylko zastanów się czy warto. Możesz po tym nie mieć po tym np. diagnostyki w aucie. Poza tym chcesz mieć auto, które da się otworzyć śrubokrętem? Nie tędy droga.
Dreamcatcher- Klubowicz
-
- Posty: 2048
- Dołączył(a): Śr 15:21, 06 kwi 2011
- Lokalizacja: Sanok
- Panda: 1.3 JTD
- Imię: ...
Numer postu:#34 przez Ros0mak » So 11:15, 20 sie 2016
Czyli co? Problem rozwiązałoby wymiana sterownika silnika IAW4AF.SS na inny taki sam sprawny sterowniki, wyzerowany, wyczyszczony immo??
Ros0mak- Stały bywalec
-
- Posty: 259
- Dołączył(a): So 17:11, 13 wrz 2014
- Lokalizacja: WWL/WL
- Wiek: 42
- Panda: 1.1 Activ 2007, I rej.2008, Hatchback
City, Klima, C.Zamek, Alarm
- Imię: Marcin
Powrót do Elektryka - problemy techniczne
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość