Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Numer postu:#31  Postprzez krupniok » Pt 21:52, 02 paź 2015

Sanki trzeba odkręcać do samych drążków? Czy da radę chwycić jakoś bez? Podejrzewam, że tam klucz 30 będzie do odkręcenia.
krupniok
Aktywny
 
Posty: 95
Dołączył(a): N 23:03, 11 sty 2015
Lokalizacja: Śląsk
Panda: Pb
Imię: Seb

Re: Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Numer postu:#32  Postprzez arnold » So 15:49, 03 paź 2015

Mogą być nawet okrągłe i zabezpieczone klinem. Mechanicy mają klucze do drążków i jest im łatwiej. A stwierdziłeś czy to na pewno drążki?

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Numer postu:#33  Postprzez krupniok » N 9:25, 04 paź 2015

To na pewno drążki lub sama przekładnia. Jak drążki to spróbuję sam to zrobić, jak przekładnia to raczej komuś zlecę.
Dokładnie dopiero będę sprawdzał która z opcji.
krupniok
Aktywny
 
Posty: 95
Dołączył(a): N 23:03, 11 sty 2015
Lokalizacja: Śląsk
Panda: Pb
Imię: Seb

Re: Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Numer postu:#34  Postprzez arnold » N 9:26, 04 paź 2015

Tak czy siak geometrię trzeba zrobić. Więc zleć to od razu.

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Numer postu:#35  Postprzez krupniok » Pt 23:50, 09 paź 2015

To przekładnia.
Wymiana konieczna, czy może poczekać do wiosny?
krupniok
Aktywny
 
Posty: 95
Dołączył(a): N 23:03, 11 sty 2015
Lokalizacja: Śląsk
Panda: Pb
Imię: Seb

Re: Stukanie w zawieszeniu przy skręconych kołach

Numer postu:#36  Postprzez arnold » So 2:08, 10 paź 2015

Jeździj to na przeglądzie nie powinno wyjść, ja jeżdżę i raz jest lepiej raz gorzej.

Uprzedzając pytanie, luz promieniowy listwy może pojawić się z jednej strony- na zasadzie powiększania dziury patykiem w ziemi. Koło dostaje szlagi gdy jest skręcone w jedną stronę wtedy drążek działa jak dźwignia. Druga tuleja w przekładni może być w porządku. I też prawa tuleja słyszalna jest przy skręcie w lewo i na odwrót. A prawe koło częściej wpada też w dziurę, więc siła i częstość jest wieksza niż z lewej strony. Same zazębienie może być w porządku.
Ostatnio edytowano So 16:39, 10 paź 2015 przez Romix13, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawiono drobne literówki
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Poprzednia strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 48 gości

cron