Ja polecam MagnetiMarelli - w dobrej cenie i wszyscy sobie chwalą, że wytrzymałe. Aczkolwiek nowe partie mają tuleje z TRW, więc to jeszcze lepiej nawet, a cena niższa bo to MM.
Jedyne co mogę doradzić to to, że warto wymienić je w parze... a poza tym to, co jest zużyte. Jeśli pozostałe elementy są w porządku, to po co je ruszać?
Ja wymieniałem je sam, ale w warsztacie wraz z pozostałymi elementami zawieszenia. Jeśli czujesz się na siłach, a śruby nie przyrdzewiały na amen, to poradzisz sobie na placu. Jeśli nigdy tego nie robiłeś to przejrzyj manuale i schematy w necie lub pojedź do jakiegoś najtańszego mechanika i przy nim stój, żeby zobaczyć jak się to robi i żeby nic nie uszkodził innego
![język :P](./images/smilies/icon_jezyk.gif)
W warsztacie to jest 30 - 40 min roboty, na placu troszkę dłużej.