matyja napisał(a):wczoraj mierzyłem luzy zaworowe i wyglądają one następująco:
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|W-0,50 S-0,35 | W-0,50 S-0,40 | S-0,35 W-0,50 | S-0,35 W-0,50|
jak widać, wszystkie mieszczą się w odchyłce - przejechane 162 000 km na benzynie
luzy chciałem sprawdzić ze względu na założenie instalacji gazowej
przy okazji wymieniłem uszczelkę pokrywy zaworów i trochę zeszlifowałem te dystanse, żeby uszczelka lepiej trzymała, bo pomimo jej wymiany i uszczelnieniu sylikonem, był wyciek...
matyja napisał(a):w Chrzanowie masz ASO, w którym nie zdzierają za bardzo..., przynajmniej jeżeli chodzi o części
u mnie w okolicy nikt nie ma płytek na miejscu. w ogóle może się okazać, że nie ma konieczności ich wymiany...
szczelinomierz w rękę i można to samemu sprawdzić
wujek_arbuzzz napisał(a):p.s. nie potrzebnie kupiłem 2 oringi
wujek_arbuzzz napisał(a):wałkiem obracałem wrzucając piątkę i lekko przetaczając auto..
a gumka - spoko będzie na zapas, stara była jak kruchy plastik.
wszystkie płytki mam do wymiany na każdej za mało o 0,15mm
od lewej
W-0.35, D-0.30, W-0.35, D-0.30 || D0.30, W-0.35, D-0.30, W-0.35
(60tkm na LPG)
gdzieś w Wwie dostanę od ręki odpowiednie płytki?
w G. Kalwarii mają OD RĘKI po 8 zł/szt za febi
ale ja tam muszę rowerem dojechać ..
w Carserwisie (W-wa) na zamówienie 30zł/szt (!) i na następny dzień, a ja następnego dnia mam być w górach..
jakieś lepsze opcje?
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości