Skoro już tak bardzo się czepiacie to po :
Pierwsze - sprawdźcie jaki jest pobór prądu wspomagania (u mnie od 10 do 20A) według normy DIN obciążalność prądowa przewodu 6mm2 wynosi przy 30'C - 29A,przy 60'C - 21A
Drugie - jak długo tego wspomagania używacie (zazwyczaj działa ono kilka,kilkanaście sekund) największy pobór prądu podczas kręcenia na parkingu,podczas jazdy powyżej 40km/h praktycznie nie działa
Trzecie - jaka jest temperatura topnienia izolacji tego oto przewodu (kilkanaście sekund przepływu prądu nie jest w stanie tej izolacji uszkodzić)
Czwarte - przewodu 6mm2 jest w sumie 20cm (10cm od aku do bezpiecznika,10cm od bezpiecznika do połączenia z przewodem 10mm2 który docelowo prowadzi do silnika wspomagania)
Piąte - u mnie przewód 6mm2 jest tylko na odcinku aku-bezpiecznik gdzie ma bardzo dobre chłodzenie,dalej wiązka jest grubości 10mm2
Szóste - sprawdźcie jakiej średnicy przewód jest doprowadzony oryginalnie do bezpiecznika F05 ( w moim przypadku nie ma to akurat żadnego znaczenia ponieważ jestem podpięty bezpośrednio pod akumulator,nie wykorzystuję tego pinu )
To tak na szybko
Ogólnie jeśli znajdę obudowę bezpiecznika z wyprowadzonymi przewodami 10mm2 bez zastanawiania zakupię i wymienię dla świętego spokoju
Tymczasem bez sensu dalsze spieranie,Wesołych Świąt dla Wszystkich
Pozdrawiam
Marcin