paulo88 napisał(a):Deacon - widzę, że w Cinsofcie wszystko zrobiłeś i jesteś zadowolony. Która możliwość będzie najlepsza:
1. Wyczyścić mój zawór po raz kolejny i zaślepić go zaślepką
2. Kupić sprawny używany, wyczyścić go i nie zaślepiać, zostawić działający
3. Kupić sprawny używany, wyczyścić i zaślepić
Czy w przypadku 1 możliwości nic złego się nie będzie działo jak zaślepię wyczyszczony, ale niesprawny zawór?
Najlepiej wyłączyć go w sofcie

Jak zaślepisz to będzie wywalało błąd EGR - chyba,że kupisz zaślepkę częściową tzn. taka, która ma dziurki.
Napisz do Cinka i popytaj. Ja bym wywalał od razu z softu - tylko to koszt ok. 400zl.
BTW - piszesz, że czyściłeś już EGR. Robiłeś to sam czy gdzieś w zakładzie? Jak sam to jak go wyjąłeś a jak w zakładzie to gdzie i jaki koszt?