Numer postu:#1 przez Blusik » N 19:24, 13 wrz 2020
Witam
Mam pande 1.1 przebieg 155kkm i mam pytanie czy ktoś może jeździ na Seleni 20K czyli tak jaki zaleca producent. Bo mam teraz motula i silnik głośno chodzi.
Auto więcej stoi niż jeździ więc na rok max 5 tys. Więc chciałbym wrócić do Seleni. Ale wpierw zrobić płukankę Liqui Molly i jak dolej oleju to wlać MoS2 też z Liqui Molly.
Numer postu:#2 przez morpheus1581 » N 21:09, 13 wrz 2020
Ja lałem selenie przez cały czas ale do diesla. Miałem też okazję lac 20k do benzyny kolegi. Kupowałem w ricambi oryginali, sklep sprawdzony a cena za olej niższa niż w ASO.
Może czas na płytki regulacyjne dlatego głośno chodzi?
Numer postu:#4 przez morpheus1581 » N 23:07, 13 wrz 2020
Nie mam zastrzeżeń do Seleni. Lałem bo chciałem żeby mój commonrail dobry olej miał. Myślę że w twoim przypadku zmiana oleju nie spowoduje że silnik będzie mniej klepał, tym bardziej że masz motula a to też dobry olej. Sprawdź płytki bo 150 000 jeśli nie były robione to raczej czas już na nie. Co do ceny nie pomogę.
Numer postu:#5 przez covax2 » Pn 0:48, 14 wrz 2020
dokładnie tak jak pisze morphi, pierw sprawdziłbym luz zaworowy przy takim przebiegu, potem bym myślał o oleju, motul o ile nie kupiłeś jakiejś podróbki jest naprawdę w porządku
Numer postu:#10 przez arnold » Wt 7:10, 15 wrz 2020
Pierwsze trzeba przemierzyć luzy, później możesz wymieniać, a samemu jak robisz i tak będzie stało ze 2 dni bo trzeba najczęściej zamówić wymiary. Jak luz jest za duży to dodajesz grubość, jak za mały to odejmujesz. Skaczesz co 0.05 tak żeby zmieścić się w widełkach. Ja mam hak do wyciągania płytek.