mija napisał(a):Dodam, że te pseudo ekologiczne wynalazki jak EGR albo DPF które nie mają nic wspólnego z ekologią to nas wykończą
mija napisał(a):No dygresja była taka ogólna, nie konkretnie o pandzie 1,2 ale już w 1,3 występuje pseudo eko:(
Jarecki8810 napisał(a):mija napisał(a):No dygresja była taka ogólna, nie konkretnie o pandzie 1,2 ale już w 1,3 występuje pseudo eko:(
Mam auto z DPF i EGR i masą innych trzyliterowych skrótów i co? I jeżdżę. Wyczyszczenie zaworu recyrkulacji spalin nie jest problemem dla kogoś, kto wie do czego służą klucze. DPF natomiast jest bezobsługowy do conajmniej 200kkm o ile da mu się spokojnie wypalać. Gdzie ta gorączka?
w serwisów ce też tak twierdzą że pochłaniacz odpowietrza/napowietrza zbiornik paliwamatyja napisał(a):syczenie spod korka pewnie jest spowodowane zatkaniem odpowietrzenia zbiornika...
swoją drogą orientuje się ktoś, gdzie to odpowietrzenie jest? gdzieś mi się obiło o uszy, że jest to "zintegrowane" z pochłaniaczem oparów, prawda to?
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość