Numer postu:#1 przez kuchar » Śr 7:46, 29 sie 2012
Witam wszystkich Mam szybkie pytanko, czy licznik Dynamic od benzyny podejdzie do Multijeta. Oraz czy da sie jakoś domowymi sposobami skorygowac jego przebieg w dół. z góry dzięki Pozdrawiam
Numer postu:#3 przez complan » Śr 9:56, 29 sie 2012
Podłącze się do tematu, załozyłem używany licznik ( emotion ) z diesla do benzyny. Po założeniu licznika wszystkie funkcje działają, łącznie z temperaturą ( musiałem tylko dodać termistor ). Niestety wyświetlacz licznika mruga, czyli trzeba wyosiować. Czy jest możliwość aby wyosiować licznik z diesla do benzyn ? Ewentualnie czy istnieją jakieś sposoby na to aby wyświetlacz nie migał ?
Numer postu:#7 przez Zwierzak » Śr 16:21, 29 sie 2012
O ile się nie mylę, to z dynamicami nie było takich problemów i osiowały się w obojętnie jakim samochodzie.
W emotionie osobiście nie spotkałem takiego problemu (ale na forum koledzy pisal, że jest problem) i rozwiązaniem by było wymienienie wsadu pamięci liczniku na taką z nowego.
Prawdziwy mężczyzna nie je miodu, prawdziwy mężczyzna żuje pszczoły
Numer postu:#10 przez Romix13 » Pn 12:03, 01 paź 2012
By wyeliminować miganie zegarów ,trzeba podpiąć FESa i przeprowadzić procedurę (proxy) osiowania.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu ==► Mój PANDOLOT ◄== Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW
Numer postu:#11 przez zamberek » Pn 12:34, 01 paź 2012
Tylko kolega piszę że przełożenie z Pb do ON i odwrotnie, więc FES w tym przypadku nie pomoże, bynajmniej nikomu się to jeszcze nie udało. A czy przekaźnik...to już ktoś inny musiałby się wypowiedzieć.
Numer postu:#12 przez Romix13 » Pn 13:14, 01 paź 2012
Nom jeśli już używany licznik to lipa będzie. Tylko z czystym Epromem licznika się da.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu ==► Mój PANDOLOT ◄== Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW
Numer postu:#13 przez absolut » Pt 12:54, 18 sty 2013
Odświeżę temat... Mam Multijeta i chciałbym sobie dołożyć bardziej wypasiony licznik. Z tego co tu mądre głowy piszą wynika, że benzyny nie wsadzę do diesla,a nowy licznik to pewno ze 200 - 300 funtów będzie kosztował. Czyli zostaje mi upolować licznik z Pandy 4x4 multijet, albo skręcić czysty eprom.... i teraz pojawia się pytanie: ktokolwiek widział, ktokolwiek wie- skąd, gdzie jak i za ile ?????