oxydian napisał(a): W miejscu gdzi ekolektor łączy się z przepustnica jest pożal się boże uszczelka. Na mój gust to wlatuje tam lewe powietrze bo watpie aby to bylo idealnie szczelne.
Junak napisał(a):oxydian napisał(a): W miejscu gdzi ekolektor łączy się z przepustnica jest pożal się boże uszczelka. Na mój gust to wlatuje tam lewe powietrze bo watpie aby to bylo idealnie szczelne.
z tego połaczenia nawet jak będzie Ci łapało powietrze to nie wpływa ono na prace silnika, lewe powietrze to by łapał jakby była przerwa za wtryskiem, np na łączeniu dolotu z głowicą
boston napisał(a):panda ma mpi
Pjotrek napisał(a):Silnik Ci się rozgrzeje a ta opaska pęknie - potwierdzam w tym momencie powinna być sprężynka.
Junak napisał(a):oxydian napisał(a): W miejscu gdzi ekolektor łączy się z przepustnica jest pożal się boże uszczelka. Na mój gust to wlatuje tam lewe powietrze bo watpie aby to bylo idealnie szczelne.
z tego połaczenia nawet jak będzie Ci łapało powietrze to nie wpływa ono na prace silnika, lewe powietrze to by łapał jakby była przerwa za wtryskiem, np na łączeniu dolotu z głowicą
boston napisał(a):ja zrobiłem na przelot - długa śruba, podkładka, nakrętka. Wszystko wkrętarką skręcone
victor89 napisał(a):boston napisał(a):ja zrobiłem na przelot - długa śruba, podkładka, nakrętka. Wszystko wkrętarką skręcone
Dokładnie mam tak samo, jednak zamiast nakrętki mam motylka
boston napisał(a):ja mam mikser od gazu także rzeźba konieczna
Powrót do Mechanika - problemy techniczne
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości