Numer postu:#22
przez Dreamcatcher » So 7:10, 28 lip 2018
Zależy od stylu jazdy. Jak jest stricte miejski to i po mniejszym padnie. Niemniej zapchany EGR powinien zgłosić błąd.
Co do przepływomierza - jeśli po odpięciu wtyczki jest różnica to będzie to.
Powiem, że też miałem taki przypadek jak twój (auto nie wchodzi powyżej 2tys. obrotów). Przez 9 lat może że 2 razy. Tyle, że u mnie dość szybko to ustępowało. Tłumaczyłem to sobie wilgocią gdyż zawsze było to w wilgotne dni, np. po postoju na deszczu. Na ile to jest prawdziwe - nie wiem.
Niemniej skoro twierdzisz, że masz zalane kable na podszybiu to od tego bym zaczął. Porządnie wysuszyć, sprawdzić, czy kable nie są uszkodzone, przyjść w nocy odpalić autko i zobaczyć czy któryś kabelek nie ma przebicia. Przyjrzeć się innym kablom przy silniku.
Zgadzam się z kolegami, że problemem może być woda. Może być. Kwestia tylko gdzie ten problem faktycznie jest.