Błąd P0352 ?

Brak prądu, nie świeci lampa, potrzebny schemat...

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#16  Postprzez Albercik » Pt 8:13, 23 lut 2018

Dżiiiz. Miałeś cewki zamienić, a nie wtyczki. Czyli tyczki zostają tam, gdzie były, a cewkę A montujesz w miejsce cewki B i cewkę B w miejsce cewki A.

Żeby nie rozbierać pół silnika - możesz przełożyć przewody, ale pomyśl dokładnie co znaczy zamiana. I co trzeba przełożyć. Podpowiem Ci, że auto nie zapala bo dostaje iskrę na innych cylindrach, niż paliwo :P
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#17  Postprzez arnold » Pt 10:21, 23 lut 2018

Od samego początku sceptycznie patrzyłem na to jak podchodzisz do tematu. Nie rozumiesz pod co są cewki zapłonowe, dlaczego są dwie z dwoma kablami. Kolejność zapłonu to w ogóle kosmos. Forum może Ci podusnać pomysł, ale jesli nie jesteś w stanie tego wykonać bo nie wiesz o co chodzi to za to się nie bierz.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#18  Postprzez Bohdan » Pt 11:31, 23 lut 2018

Miałem to samo napisać.

Radzę oddać samochód do mechanika, bo prościej nie da się tego wytłumaczyć - a można narobić więcej szkody niż pożytku.
Wszystkie części do Pandy 1.2/1.1 !
(Sprzedaje na części cały samochód.)
Zapraszam na PW !

Mini Cooper 2003 1.6 PB OFF
Seat Leon 2007 1.9 TDI OFF
Fiat Panda 2006 1.2 PB + LPG ON
Fiat Panda 2007 1.1 PB + LPG. ON
Bohdan
Dundersztyc
Avatar użytkownika
 
Posty: 470
Dołączył(a): N 13:31, 26 lut 2017
Lokalizacja: Zawoja (KSU)
Wiek: 33
Panda: 1.2 60 km Emotion 2k06 LPG STAG
Imię: Bohdan

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#19  Postprzez ciapus4 » Pt 21:24, 23 lut 2018

Oj, tam oj tam, zaraz do mechanika :lol: czy to ma być tak jak na fotosie ----> ?

Obrazek
ciapus4
Aktywny
 
Posty: 72
Dołączył(a): Śr 11:52, 21 sie 2013
Lokalizacja: LDZ
Panda: 1,1
Imię: Mariusz

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#20  Postprzez arnold » So 0:16, 24 lut 2018

Coś w ten deseń, grunt że parami dobrze zmienisz. W obrębie cewki jest to jej obojętne.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#21  Postprzez ciapus4 » So 1:02, 24 lut 2018

A, i przypomniało mi się jeszcze, nie mam styku na wtrysku (P0204), jak poruszam kablem to łapie, może to mieć coś wspólnego z tym błędem P0352 ?
ciapus4
Aktywny
 
Posty: 72
Dołączył(a): Śr 11:52, 21 sie 2013
Lokalizacja: LDZ
Panda: 1,1
Imię: Mariusz

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#22  Postprzez Albercik » N 10:14, 25 lut 2018

Może mieć tyle wspólnego, że możesz mieć gdzieś instalację walniętą.
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#23  Postprzez ciapus4 » Śr 20:46, 28 lut 2018

Witam, nie zamieniałem cewek, bo kable za krótkie, ale gdy silnik dostał "drgawek" to odpiołem z cewki fajkę i nie było iskry w drugiej to samo, więc kupiłem nową cewkę cena śmieszna 37 złotych, ale to nie pomogło, co może być czy komputer ma problem, jest na razie zimno to sprawdzę kable, już zauważyłem, że z wtyczki jedna żyła biegnie w stronę komputera, a druga w stronę przepustnicy.
ciapus4
Aktywny
 
Posty: 72
Dołączył(a): Śr 11:52, 21 sie 2013
Lokalizacja: LDZ
Panda: 1,1
Imię: Mariusz

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#24  Postprzez arnold » Śr 20:58, 28 lut 2018

Jedź do mechanika bo tutaj każdy coś podpowiedział. Tego sam nie znajdziesz.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#25  Postprzez Pentium » Cz 13:37, 01 mar 2018

Skoro nie masz iskry na wyjściu jednej cewki starej i nowej, to znaczy, że nie dochodzi prąd do cewki z komputera silnika. Przewody zasilające cewki dochodzą bezpośrednio do komputera silnika. Odepnij akumulator (dla bezpieczeństwa elektroniki), odłącz wtyczkę z komputera i obejrzyj styki wtyczki i gniazda w kompie pod kątem ew. zaśniedzenia styków. Spryskaj styki wtyczki i kompa preparatem do czyszczenia styków elektrycznych, włóż kilkakrotnie wtyczkę w gniazdo - delikatnie i dokładnie, żeby nie zgiąć przypadkiem styków w kompie. Potem dobrze jest wydmuchać sprężonym powietrzem nadmiar preparatu z wtyczki i gniazda. Jeżeli styki komputera zasilające cewki nie przewodziły prawidłowo prądu, to w/w czynność powinna przywrócić prawidłową pracę silnika.
Jeszcze przed sprawdzaniem styków wtyczki możesz sprawdzić, czy to akurat to, poruszając wiązką przewodów przy samej wtyczce komputera na pracującym silniku, jeżeli silnik będzie zaskakiwał na cztery cylindry i ponownie tylko na dwa, wskazuje to na szwankujące styki w kompie.
Jeżeli czyszczenie styków nie pomoże, to pozostaje mierzenie multimetrem ciągłości przewodów od cewki zapłonowej do wtyczki komputera silnika, rozpiska wtyków komputera silnika jest w książce Naprawy Fiat Panda J.Zembowicza.
Kilka miesięcy temu robiłem to w Pandzie znajomej, "przyjechała Maluchem - 2 cylindry, odjechała Pandą - 4 cylindry"
Pentium
Bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 193
Dołączył(a): Wt 19:56, 17 lip 2012
Lokalizacja: Kępno
Wiek: 62
Panda: Actual 1.1 2007 Lougne 1.2 2014
Imię: Janek

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#26  Postprzez ciapus4 » So 21:16, 03 mar 2018

Pentium napisał(a):Skoro nie masz iskry na wyjściu jednej cewki starej i nowej, to znaczy, że nie dochodzi prąd do cewki z komputera silnika. Przewody zasilające cewki dochodzą bezpośrednio do komputera silnika. Odepnij akumulator (dla bezpieczeństwa elektroniki), odłącz wtyczkę z komputera i obejrzyj styki wtyczki i gniazda w kompie pod kątem ew. zaśniedzenia styków. Spryskaj styki wtyczki i kompa preparatem do czyszczenia styków elektrycznych, włóż kilkakrotnie wtyczkę w gniazdo - delikatnie i dokładnie, żeby nie zgiąć przypadkiem styków w kompie. Potem dobrze jest wydmuchać sprężonym powietrzem nadmiar preparatu z wtyczki i gniazda. Jeżeli styki komputera zasilające cewki nie przewodziły prawidłowo prądu, to w/w czynność powinna przywrócić prawidłową pracę silnika.
Jeszcze przed sprawdzaniem styków wtyczki możesz sprawdzić, czy to akurat to, poruszając wiązką przewodów przy samej wtyczce komputera na pracującym silniku, jeżeli silnik będzie zaskakiwał na cztery cylindry i ponownie tylko na dwa, wskazuje to na szwankujące styki w kompie.
Jeżeli czyszczenie styków nie pomoże, to pozostaje mierzenie multimetrem ciągłości przewodów od cewki zapłonowej do wtyczki komputera silnika, rozpiska wtyków komputera silnika jest w książce Naprawy Fiat Panda J.Zembowicza.
Kilka miesięcy temu robiłem to w Pandzie znajomej, "przyjechała Maluchem - 2 cylindry, odjechała Pandą - 4 cylindry"


Dzięki za wskazówki, jak tylko zrobi się ciepło to wezmę się za ciągłość kabli i przewodnictwo styków. Pozdrawiam
ciapus4
Aktywny
 
Posty: 72
Dołączył(a): Śr 11:52, 21 sie 2013
Lokalizacja: LDZ
Panda: 1,1
Imię: Mariusz

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#27  Postprzez pprzemo13 » So 21:49, 03 mar 2018

jeszcze ja podepnę się podepnę :) , aby udzielić wskazówki . Wiem że miedź ma opór właściwy 0,017 Ω więc na 1m przewodnika o przekroju 1mm wynosi R= 17mΩ .
pprzemo13
Świeżak
Avatar użytkownika
 
Posty: 41
Dołączył(a): N 15:34, 24 kwi 2016
Lokalizacja: Mysłowice
Panda: sedan
Imię: Przemysław

Re: Błąd P0352 ?

Numer postu:#28  Postprzez Albercik » N 23:24, 18 mar 2018

Buahaha, Przemo, trochę popłynąłeś :D Panda ma przewody sterujące silnikiem 0,35mm2, czasaaaaami jest 0,5mm2. 0,75 i więcej to tylko główne, zasilające. Fiat od lat żydzi na grubości kabli, a potem my za to płacimy...
Mój passat na motostat.pl:Obrazek

Informacje, porady, części: 666-013-348

Zabawy z CAN'em: http://canbusfreaks.ovh/blog/
Albercik
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 2697
Dołączył(a): Śr 20:57, 13 lip 2016
Lokalizacja: Warszawa
Wiek: 38
Panda: Passat 3C Variant 2008 2.0TDI DSG
Imię: Tomasz

Poprzednia strona

Powrót do Elektryka - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

cron