Po co??? Ważne tylko, by kluczyka nie wsadzać do stacyjki bez podłączenia poduszki, bo błąd złapie. Dostęp do zespolonego masz taki:
- zejmujesz poduszkę (śrubokręt płaski od tyłu kierownicy w trzy otwory, żeby odczepić poduszkę),
- następnie nakrętka na kolumnie kierownicy i kierownica wyjęta.
- trzy śruby krzyżakowe pod obudową kolumny kierownicy, trochę trzeba się poszarpać z zaczepami na łączeniu góry i dołu,
- dwie śrubki na przełączniku zespolonym trzymające górną część obudowy,
- jedna śruba ampulowa na obudowie zespolonego,
- jedna wtyczka na dole i dwie z tyłu.
Jednak obstawiam, że to nie przełącznik, bo w zespolonym w Pandzie nie ma żadnej elektroniki sterującej wycieraczkami. Tam są tylko switche która dają sygnał masy do BCM, które zawiaduje pracą wycieraczek.