Witajcie,
Jak już część z Was wie - dokładam klimatronik do mojej puszki pandory. No i sprawa chwilowo stanęła na body. Mianowicie - nie mam zielonego pojęcia jaki mam, a jaki powinienem mieć (oprócz tego, że w eperze, w zastosowaniu powinien mieć E140 - klimatyzator automatyczny).
Przeczytałem wypowiedzi ludzi na forum, którzy trochę teoretyzowali na temat tego, co można, a co nie można i postanowiłem to trochę zebrać do kupy i zweryfikować, a może wyjdzie z tego coś pożytecznego.
Przede wszystkim - wynalazłem cztery podstawowe rodzaje body (na podstawie poszukiwań w eperze i oglądając poszczególne pudełka):
- wersje gołe jak mysz kościelna, bez większości wtyczek, numery 51773066, 51783781, 51870140
- wersje ze wszystkimi wtyczkami, obsługujące: E009 (ABS), E112 (wspomaganie), E228 (cent. zamek z kluczyka) i E564 (Radio CD)
- następnie są wersje również ze wszystkimi wtyczkami, ale mają różne wariacje obsługiwanych komponentów (E008 - cent. zam. z pilota, zamiast kluczyka, E097 - halogeny, E508 - czujniki parkowania czy E904 - obsługa navi fabrycznej),
- są też wersje z obsługą VDC pod skrzynię półautomatyczną, ale to jest inny świat
Chciałbym się skupić na dwóch środkowych wersjach. Ja mam prawdopodobnie tą ze wszystkimi wtyczkami, ale uboższą.
Jeśli dobrze zrozumiałem - mogę sobie wymienić body na bogatsze, i mając np. E008 mogę sobie zakodować fabrycznego pilota w kluczyku?
Robił w ogóle ktoś operację wymiany body na wersję bardziej wypasioną?