Numer postu:#4 przez sabciu1 » Wt 10:01, 02 sie 2016
Tak na pewno było sprzęgło do diesla. Takie było zamówione. Moje rozwiązanie tematu będzie następujące..... Stary zestaw wraz z kołem zamachowym idzie do regeneracji czyli nabicie tarczy okładziną z kewlarem, docisk lekuchno- wzmocniona sprężyna centralna, a koło zamachowe jak określił fachman od sprzęgieł -w razie potrzeby wyrównane i zabielone. Nie wiem co to znaczy to zabielenie. Ale jak określił człowiek od sprzęgieł.....będzie na pewno dobrze, bez uślizgów. A sprzęgło nowo zakupione mechanik który je montował będzie reklamował.
Jak zestaw po regeneracji się sprawi oczywiście poinformuje forumowiczów.
Ostatnio edytowano Pn 16:51, 07 lis 2016 przez
Carolcia, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Proszę zwracać uwagę na polskie znaki.