Problem z odpalaniem rano

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#76  Postprzez Polo » Wt 21:24, 25 sie 2015

Nagrałem filmik, ale nie umiem tutaj coś dodać.
Zauważyłem dodatkowo, że jak przegazuje pandę i obroty spadają to wskazówka zatrzymuje się na około 11 tys obr lekko podskakuje na 12-13 tys obr w górę i opada już do normy, czy to ma jakies znaczenie?
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#77  Postprzez bunio14 » Wt 21:40, 25 sie 2015

bombel napisał(a):Mam wrażenie że gdy miałem pełny bak benzyny to auta po odpaleniu nie dławiło - myślałem że to zadziałał stp, ale teraz mam już mniej niż pół baku i znowu zaczął się dusić na zimnym.


Z tego co czytałem inne posty to wypisz wymaluj objawy pochłaniacza par paliwa. Zaślep tą rurkę i zobaczysz. Koszt żaden :)
Pozdrawiam,
Filip
bunio14
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 275
Dołączył(a): Pt 23:56, 11 mar 2011
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 44
Panda: 1.2 limuzyna [sprzedana] :(
Imię: Filip

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#78  Postprzez Polo » Wt 21:45, 25 sie 2015

Czy zaślepienie tego wywali jakiś błąd?
Ktoś coś wie na temat tych obrotów?
Ostatnio edytowano Śr 15:34, 26 sie 2015 przez Romix13, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Poprawiono polskie znaki. Proszę stosować się do pkt.11 Reg.Forum !
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#79  Postprzez arnold » Wt 22:12, 25 sie 2015

Nie nic się nie stanie póki nie odłączysz wtyczki, po prostu trzeba zaslepić przewód pomiędzy filtrem, a zaworem. Tak żeby silnik nie brał lewego powietrza. Może sam zawór nie domyka się, ale nie opłaca się go wymieniać tylko zaślepić.

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#80  Postprzez Romix13 » Śr 15:53, 26 sie 2015

Polo napisał(a):Nagrałem filmik, ale nie umiem tutaj coś dodać.

Wrzucasz film na jakiś filmowy hosting np. Youtube i potem wklejasz tu link do niego :)
Zauważyłem dodatkowo, że jak przegazuję pandę i obroty spadają to wskazówka zatrzymuje się na około 11 tys obr lekko podskakuje na 12-13 tys obr w górę i opada już do normy, czy to ma jakieś znaczenie?

Nie 11tys tylko 1100 obrotów jak już :P nie, nie ma znaczenia. U mnie też tak opada podskakując na chwilę.
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości popcornu
==► Mój PANDOLOT ◄==
Podłączenie pod FES'a, kasowanie błędów itd. Procedura Proxi (osiowanie) , PW :)
Romix13
Wesoły Tramdriver
Avatar użytkownika
 
Posty: 4036
Dołączył(a): N 19:48, 17 lip 2011
Lokalizacja: [KRA] Przeginia D. / Kraków
Wiek: 48
Panda: Misiek 1.1 2003 / od 2004 LPG II gen.
Imię: Romek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#81  Postprzez Polo » Cz 9:14, 27 sie 2015

tak tak, a zeby wyjąc zawór i sprawdzic czy puszcza (zawsze to jakies info) to po odpieciu wtyczki błedu mi nie wywali?

Zauważyłem, że z Panda jest coraz gorzej (niekiedy zapala za 6-7 razem ;((((

Ponadto jednak nie ma znaczenia gaz, bo ostatnio jeźdze na benzynie i też ma ciezko z rozruchem ;/


Zalałem STP, ile mniej wiecej trzeba jeździć, aby on zaczał działać?

Da siesprawdzic jakos pompe paliwa, ocenic czy moze ona jest uwalona;/
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#82  Postprzez JaceK » Cz 9:40, 27 sie 2015

Z tego co czytałem inne posty to wypisz wymaluj objawy pochłaniacza par paliwa. Zaślep tą rurkę i zobaczysz. Koszt żaden :)

Od tego zacznij.
PCP
JaceK
Klubowicz
Avatar użytkownika
 
Posty: 1969
Dołączył(a): So 18:29, 23 paź 2010
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Wiek: 42
Panda: 1.2 Dynamic Full Opcja
Imię: Jacek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#83  Postprzez bombel » Cz 9:50, 27 sie 2015

JaceK napisał(a):Z tego co czytałem inne posty to wypisz wymaluj objawy pochłaniacza par paliwa. Zaślep tą rurkę i zobaczysz. Koszt żaden :)

Od tego zacznij.


Jest to gdzieś opisane co i jak :?: Bo też się chyba będę musiał za to zabrać a nie chciałbym mimo wszystko narobić jakiś większych szkód :P no i ewentualnie gdyby się okazało że to jednak nie to - aby była opcja "przywrócenia ustawień fabrycznych" :D
bombel
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1594
Dołączył(a): Cz 16:50, 08 gru 2011
Lokalizacja: KCH
Wiek: 39
Panda: 1.1 + NOS ;)
Imię: Sebastian

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#84  Postprzez bunio14 » Cz 12:19, 27 sie 2015

Jeśli zaślepienie pochłaniacza nie pomoże to zerknijcie jeszcze na kabel masowy, zwłaszcza na ten od spodu. Na oko może wyglądać OK ale po ruszeniu może się rozkruszyć w palcach.
Pozdrawiam,
Filip
bunio14
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 275
Dołączył(a): Pt 23:56, 11 mar 2011
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 44
Panda: 1.2 limuzyna [sprzedana] :(
Imię: Filip

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#85  Postprzez Polo » Cz 13:46, 27 sie 2015

od spodu ?
tzn pod autem ? bo wiem ze jakiś jest pod akumulatorem
Ale czy kabel miałby znaczenie przy zimnym a ciepłym silniku ?
Ja u siebie obstawiam pompę paliwa, bo dziś zanim zapaliłem to kilka razy kluczykiem zapłon wyłączyłem , żeby napompowała paliwo i zapalił dobrze, nie mówie tego na 100% bo raz zapalał a raz nie.
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#86  Postprzez bunio14 » Cz 13:56, 27 sie 2015

Na odległość ciężko stwierdzić, ale metal kurczy się i rozszerza pod wpływem temperatury - sprawdzić nie zaszkodzi.
Jeśli podejrzewasz pompę paliwa to spróbuj odpalić rano w trybie awaryjnym (jeśli takowy posiadasz) od razu na LPG - będziesz wiedział czy to pompa paliwa. Temperatury na zewnątrz dość wysokie także jednorazowe odpalenie na LPG nie powinno w żaden sposób zaszkodzić.
Pozdrawiam,
Filip
bunio14
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 275
Dołączył(a): Pt 23:56, 11 mar 2011
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 44
Panda: 1.2 limuzyna [sprzedana] :(
Imię: Filip

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#87  Postprzez Polo » Cz 14:08, 27 sie 2015

Nie wiem czy takową funkcje posiadam, ale raczej nie. Mam sekwencje zakładaną rok temu .
Jak ją ewentualnie sprawdzić czy jest ?
Można jeszcze jakoś sprawdzić sprawność pompy i pochłaniacza?
Ile km trzeba zrobić z STP w baku żeby przyniósł jakiś efekt?
Ostatnio edytowano Cz 19:24, 27 sie 2015 przez Romix13, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawiono pisownię. Naruszenie pkt.11 Reg.Forum! Po raz kolejny upominam, proszę zwracać uwagę na pisownię !
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#88  Postprzez bunio14 » Cz 14:40, 27 sie 2015

Jaką masz sekwencje? STAG? BRC? Landi? Zerknij na komputer LPG pod maską - google i wszystko jasne.
W STAGu wygląda to tak:
"nacisnąć B/G przy wyłączonej stacyjce, trzymająć wciśnięty B/G uruchomić silnik"

Powinieneś usłyszeć "cyknięcie" elektrozaworu LPG, oczywiście jeśli masz prawidłowo zamontowaną instalacje, a przy nowszych wersjach - zaznaczoną odpowiednią opcją w programie do komputera LPG.
Pozdrawiam,
Filip
bunio14
Stały bywalec
Avatar użytkownika
 
Posty: 275
Dołączył(a): Pt 23:56, 11 mar 2011
Lokalizacja: Kraków
Wiek: 44
Panda: 1.2 limuzyna [sprzedana] :(
Imię: Filip

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#89  Postprzez arnold » Cz 18:39, 27 sie 2015

Evap po odpięciu wtyczki wywali błąd.

Wysłane z mojego E2303
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Problem z odpalaniem rano

Numer postu:#90  Postprzez Polo » Cz 23:16, 27 sie 2015

Evap to ten zawór? Bo chciałem go wyjąć i sprawdzić cz y puszcza powietrze dmuchajac w niego. Warto to robić czy darować sobie?
Polo
Aktywny
 
Posty: 68
Dołączył(a): Pn 14:56, 17 sie 2015
Lokalizacja: Bytom
Panda: 1.1
Imię: Bartek

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron