Witam, też borykałem się z problemem niedziałających wycieraczek. Sprawdziłem najpierw kostkę i był lekko przysmażony pin od szarej wtyczki, która fabrycznie jest z nową kostką. Wymiana jednak nic nie dała. Sprawdziłem więc silniczek wycieraczek, podłączyłem na chwilę inny (identyczny), który miałem wcześniej- od starych uszkodzonych wycieraczek, czy działa i zadziałało, a więc padł silniczek. Post piszę teraz po to, aby dokładnie opisać jak ustawić położenie wycieraczek w pozycji prawidłowej, bo z opisu innych ciężko mi było prawidłowo ustawić. Zatem jeśli kupujemy nowy mechanizm wycieraczek z silniczkiem, to raczej powinno być wszystko dobrze ustawione, jednak jeśli jak w moim przypadku przekładamy sam silniczek, to najpierw należy podłączyć sam silniczek (bez przykręconego małego ramienia) i uruchomić zapłon, a następnie wycieraczki (silniczek wtedy prawidłowo ustawia swoje położenie startowe). Następnie przykręcamy to małe ramię i resztę mechanizmu ustawiamy w taki sposób jak widać na zdjęciach nowego mechanizmu czy też jak ktoś wcześniej wstawił- zdjęcia z allegro
http://allegro.pl/silniczek-wycieraczek ... 44974.html , ważne aby małe ramie silniczka ustawić we właściwej pozycji, ale od razu nakładając we właściwe miejsce, a nie kręcąc na założonym silniczku. To tyle, powodzenia!