Na podstawie tego poniżej dodaję moje wyniki. Powodem pomiarów był bardzo duży upływ prądu na poziomie 3,5A przy kluczykach w kieszeni. Z problemem dalej się borykam, jest dość trudny to diagnozy ze względu na losowe występowanie (jak na razie czekam na mrozy i odłączam klemę jak auto zostaje na noc).
Panda silnik 1.1 Actual 2005, centralny zamek + autoalarm (Metasystem M882) i radio CD (niefabryczne)Prąd [A]:1) Włączenie kluczyka w pozycję MAR (zapłon) słychać pracę pompy paliwa przez ok. 3 sek -
Wynik -
~9,5 [A]1.1) Po ok 3 sek przy wyłączonej pompie paliwa
Wynik -
~1,80 [A]2) Wyłączenie kluczyka w położenie STOP kluczyk w stacyjce ( i przy zamkniętych drzwiach):
Wynik po 10 sekundach -
~0,65 [A]Wynik po 1 minucie -
0,10 [A]Wynik po 3 minucie (wahania) -
0,10-0,05 [A]2.2 ) Wyciągnięto kluczyk ze stacyjki:
Wynik (wahania) -
0,10-0,05 [A]Zapłon + włączone radio na odtwarzanie CD:
Wynik -
2,5 [A]Napięcie [V]:4) Praca silnika na wolnych obrotach (wyłączone wszystkie odbiorniki prądu):
Wynik -
14,10 [V]4.1 ) Włączenie świateł mijania:
Wynik -
14,04 [V]4.2) Włączenie świateł drogowych:
Wynik -
14,02 [V]4.3) Włączenie ogrzewania tylnej szyby:
Wynik -
13,95 [V]4.4) Włączone drogowe+szyba+gorący nawiew na 4 biegu:
Wynik -
13,85 [V]Wyniki pomiary prąd/napięcie plik *xlsx