Strona 1 z 2

Rozrząd

PostNapisane: Cz 21:33, 02 sty 2014
przez patsi
Czy w Pandzie III w silniku 1.2 jest pasek (jak w pII) czy łańcuch rozrządu?

Informacje w salonach są dość rozbieżne :roll:

Re: Rozrząd

PostNapisane: Pt 11:22, 03 sty 2014
przez t-przemek
Pasek.

Re: Rozrząd

PostNapisane: Pt 23:35, 03 sty 2014
przez lamer0011
jest pasek, silnik bezkolizyjny

Re: Rozrząd

PostNapisane: So 1:37, 04 sty 2014
przez przetwornica
Co do tego, że pasek, owszem, co do tego, że bezkolizyjny, odważyłbym się podjąć polemikę.
Silnik 1242 cm3 51kW (69KM) Euro 5, montowany w Pandach od października 2009, jest już kolizyjny.

Re: Rozrząd

PostNapisane: So 11:00, 04 sty 2014
przez patsi
Obecnie mam 1,2 69KM jest na pasku i jest kolizyjny

w jednym z salonów poinformowano mnie, że w PIII jest montowany ten sam silnik w wersji evoII i jest na łańcuchu :roll:

Re: Rozrząd

PostNapisane: So 17:07, 04 sty 2014
przez Pawell82
patsi napisał(a):Obecnie mam 1,2 69KM jest na pasku i jest kolizyjny

w jednym z salonów poinformowano mnie, że w PIII jest montowany ten sam silnik w wersji evoII i jest na łańcuchu :roll:
w żadnym silniku benzynowych 1.2 69km Euro 5 oraz euro 6 nie ma montowanego łańcucha tylko w Dieslu 1.3 masz złe info koleżanko

Re: Rozrząd

PostNapisane: So 20:44, 04 sty 2014
przez patsi
Sprzedawcy w Fiacie są, jak widać, mega kompetentni :P

Re: Rozrząd

PostNapisane: N 11:47, 05 sty 2014
przez Pawell82
patsi napisał(a):Sprzedawcy w Fiacie są, jak widać, mega kompetentni :P
czy oni kiedykolwiek się na czymś znali potrafią albo zepsuć albo naciągnąć cię na koszty .

Re: Rozrząd

PostNapisane: Wt 12:28, 07 sty 2014
przez t-przemek
Pawell82 napisał(a):
patsi napisał(a):Sprzedawcy w Fiacie są, jak widać, mega kompetentni :P
czy oni kiedykolwiek się na czymś znali potrafią albo zepsuć albo naciągnąć cię na koszty .

Nooo, no to na generowaniu zysku znają się doskonale :P

Re: Rozrząd

PostNapisane: N 17:23, 08 cze 2014
przez Karolayna007
Mimo upływu lat... ludzie z serwisu fiata wcale a wcale się nie zmieniają... partacze

Re: Rozrząd

PostNapisane: Pn 9:28, 18 mar 2019
przez covax2
ostatnio dzwoniłe do 2 aso odnośnie rozrządu i wyrwało mnie z butów.... robocizna za wymianę rozrządu 400-420zł plus części i tu uwaga 650-680zł !! W zeszłym roku w czerwcu płaciłem za wymiane rozrządu w punto 1,2 250zł w ASO... części były drogie ale nie aż tak.... niemniej jak widać koszty pracy mocno wzrosły...
Tak więc pasek z pompą kupię sobie sam - 250-280zł za markowy zesytaw - INA, SKF, Contitech, Bosh, wymianę mimo posiadanego manuala jednak zlece ASO...

Re: Rozrząd

PostNapisane: So 17:07, 23 lis 2019
przez simluczek
Witajcie,

szybkie pytanie: co ile w PIII wymienia się rozrząd? Bo strona 183 instrukcji wstępnie podaje 120tys,km lub 96 miesięcy, ale na dole dopisali: "Niezależnie od przebiegu w kilometrach, pasek napędu rozrządu należy wymieniać co 4 lata w przypadku używania samochodu w trudnych warunkach (zimny klimat, używanie w mieście, długie postoje na biegu jałowym) lub przynajmniej co 5 lat."

No to jak to jest, bo PIII rodziców leci 6 rok i ma niecałe 30 tys.km ale w korkach rzadko stoi?

Re: Rozrząd

PostNapisane: So 19:09, 23 lis 2019
przez Majkel_B
Guma z czasem parcieje, bierz to pod uwagę. Kilometrażem nie przekraczasz wymiany, teoretycznie czasowo jeszcze też nie, choć skłaniałbym się jednak do jego wymiany

Re: Rozrząd

PostNapisane: Cz 9:06, 28 lis 2019
przez Bohdan
Instrukcja wyjaśnia wszystko.

Nic nie jest wieczne. Jeżeli nie przekroczyłeś przebiegu a rozrząd jest starszy niż 4 lata to pomału się rozglądaj - to nie są ceny rzędu 1-2k tylko paru stówek - chyba warto dla świętego spokoju :)

Re: Rozrząd

PostNapisane: Pt 22:37, 29 lis 2019
przez Shycha
Co ile czasu lub kilometrów wymieniacie rozrząd? Powiedzcie też jakich firm najlepiej kupić zamienniki.