Problem z zawieszeniem?

Szarpie, stuka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Camcioo, AdaMs

Problem z zawieszeniem?

Numer postu:#1  Postprzez Hurts1 » Śr 10:51, 24 lip 2013

Na wstępie napiszę tylko, iż jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę samochodów, niestety...
Od dłuższego czasu jadąc Pandą mam wrażenie, że coś jest nie tak z zawieszeniem. Szczególnie na nierównej drodze, dziurach mam wrażenie jakby były jakieś luzy w zawieszeniu (?) chociaż po kierownicy tego nie czuję. Jazda przez to staje się mniej komfortowa. Miał ktoś z Was takiego problemy? Chyba nie obędzie się bez wizyty w serwisie. :roll:
Hurts1
Świeżak
 
Posty: 33
Dołączył(a): Wt 14:04, 02 kwi 2013
Lokalizacja: Polska
Panda: 3 1.2 lounge
Imię: Bartek

Re: Problem z zawieszeniem?

Numer postu:#2  Postprzez Camcioo » Śr 12:33, 24 lip 2013

Jedź na stację niech ci konkretnie auto przetrzepią, jeżeli są jakieś luzy to Ci o tym powiedzą. ;) W serwisie nie koniecznie powiedzą ci prawdę :P
Oferuje konsultacje : treningowe, żywieniowe i suplementacyjne :ok:
Podłączenie pod Fes-a, Mes-a, Osiowanie, kasowanie błędów itd
Camcioo
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2623
Dołączył(a): Wt 22:14, 27 gru 2011
Lokalizacja: Będzin / Grodziec
Wiek: 33
Panda: Czarnula / Bravo 1.4 t-jet
Imię: Kamil

Re: Problem z zawieszeniem?

Numer postu:#3  Postprzez pavulon78 » Śr 17:05, 24 lip 2013

Dokładnie. Podjedź na stację gdzie robi się przeglądy techniczne i poproś o sprawdzenie zawieszenia (koszt 20-40 zł). Tam nie mają interesu żeby sciemniać i jak coś będzie nie tak to wyjdzie na szarpakach.
pavulon78
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): Pt 6:54, 14 cze 2013
Lokalizacja: Gdansk PL
Panda: III
Imię: Paweł

Re: Problem z zawieszeniem?

Numer postu:#4  Postprzez darcyn » Śr 18:44, 24 lip 2013

wygląda na to że auto jest na gwarancji, więc jeśli nie masz jeszcze 30 000km to cały zawias masz na gwarancji
darcyn
Bywalec
 
Posty: 102
Dołączył(a): So 17:09, 26 mar 2011
Lokalizacja: Sosnowiec
Wiek: 43
Panda: szukam