Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK
Napisane: Pt 15:54, 01 mar 2013
No to czas przedstawić moje drugie wozidełko. Bardziej codzienne niż Panda i trochę bardziej dłubane.
Fiat Cinquecento 1.1 Spotring. Wyprodukowany w 1996 roku w 1997 pierwsza rejestracja. W moim posiadaniu od 2009 i już wtedy zaczęła się zabawa. Wyposażenie: el. szyby, c. zamek, skórzana kierownica, radio LG + 4 głośniki Peying + 2 tweetery Blaupunkt'a, CB Maxon cm10. Silnik ma już dość spory przebieg bo około 230k km, ale daje sobie radę jeszcze i nie narzeka. Z zewnątrz też staram się go utrzymać w tonacji serii, ale bez zmian się nie obyło. Pierwsze co rzuca się w oczy to oryginalne alu wymalowane na biel (na wiosnę szykują się nowe). Dokładka przedniego zderzaka od Opla Corsy B i drobny detal jakim jest czarny znaczek z przodu. Tylna klapa z lotką + światło stopu, brak oznaczeń, usunięta klamka i wycieraczka. Na zdjęciach wydech Ultera, który został zastąpiony innym w chwili obecnej. Wnętrze chcę przywrócić do oryginału, czyli poprawić tapicerkę foteli, kierownica wróciła taka jak wyjechała z fabryki. jedyne odstępstwo, to boczki drzwiowe z głośnikami. Jeśli chodzi o mody techniczne, to zmodyfikowany wydech kolektor+strumienica+ruura+wydech końcowy z fiata 125 i zimny dolot poprowadzony spod zderzaka (z możliwością odpięcia).
No to czas na kilka fotek:
I czyniące swoją powinność:
Wydech brzmi tak:
Aktualnie jest trochę głośniejszy bo się wypalił
Fiat Cinquecento 1.1 Spotring. Wyprodukowany w 1996 roku w 1997 pierwsza rejestracja. W moim posiadaniu od 2009 i już wtedy zaczęła się zabawa. Wyposażenie: el. szyby, c. zamek, skórzana kierownica, radio LG + 4 głośniki Peying + 2 tweetery Blaupunkt'a, CB Maxon cm10. Silnik ma już dość spory przebieg bo około 230k km, ale daje sobie radę jeszcze i nie narzeka. Z zewnątrz też staram się go utrzymać w tonacji serii, ale bez zmian się nie obyło. Pierwsze co rzuca się w oczy to oryginalne alu wymalowane na biel (na wiosnę szykują się nowe). Dokładka przedniego zderzaka od Opla Corsy B i drobny detal jakim jest czarny znaczek z przodu. Tylna klapa z lotką + światło stopu, brak oznaczeń, usunięta klamka i wycieraczka. Na zdjęciach wydech Ultera, który został zastąpiony innym w chwili obecnej. Wnętrze chcę przywrócić do oryginału, czyli poprawić tapicerkę foteli, kierownica wróciła taka jak wyjechała z fabryki. jedyne odstępstwo, to boczki drzwiowe z głośnikami. Jeśli chodzi o mody techniczne, to zmodyfikowany wydech kolektor+strumienica+ruura+wydech końcowy z fiata 125 i zimny dolot poprowadzony spod zderzaka (z możliwością odpięcia).
No to czas na kilka fotek:
I czyniące swoją powinność:
Wydech brzmi tak:
Aktualnie jest trochę głośniejszy bo się wypalił