Strona 1 z 2

Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 15:54, 01 mar 2013
przez SALEK
No to czas przedstawić moje drugie wozidełko. Bardziej codzienne niż Panda i trochę bardziej dłubane.

Fiat Cinquecento 1.1 Spotring. Wyprodukowany w 1996 roku w 1997 pierwsza rejestracja. W moim posiadaniu od 2009 i już wtedy zaczęła się zabawa. Wyposażenie: el. szyby, c. zamek, skórzana kierownica, radio LG + 4 głośniki Peying + 2 tweetery Blaupunkt'a, CB Maxon cm10. Silnik ma już dość spory przebieg bo około 230k km, ale daje sobie radę jeszcze i nie narzeka. Z zewnątrz też staram się go utrzymać w tonacji serii, ale bez zmian się nie obyło. Pierwsze co rzuca się w oczy to oryginalne alu wymalowane na biel (na wiosnę szykują się nowe). Dokładka przedniego zderzaka od Opla Corsy B i drobny detal jakim jest czarny znaczek z przodu. Tylna klapa z lotką + światło stopu, brak oznaczeń, usunięta klamka i wycieraczka. Na zdjęciach wydech Ultera, który został zastąpiony innym w chwili obecnej. Wnętrze chcę przywrócić do oryginału, czyli poprawić tapicerkę foteli, kierownica wróciła taka jak wyjechała z fabryki. jedyne odstępstwo, to boczki drzwiowe z głośnikami. Jeśli chodzi o mody techniczne, to zmodyfikowany wydech kolektor+strumienica+ruura+wydech końcowy z fiata 125 i zimny dolot poprowadzony spod zderzaka (z możliwością odpięcia).

No to czas na kilka fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

I czyniące swoją powinność:
Obrazek

Wydech brzmi tak:


Aktualnie jest trochę głośniejszy bo się wypalił :lol:

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 16:08, 01 mar 2013
przez bombel
no pieknie CC :mrgreen: felgi ze sportinga w bieli zawsze mi się podobały :ok: a wydech to już poezja :strzela:

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 16:11, 01 mar 2013
przez zecer1971
Też takiego miałem, ten sam kolor i rocznik :D
Ładnie się zbierał a pod bardzo długą górkę jeszcze się bujał na 5-ce.

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 17:01, 01 mar 2013
przez anathema4
Ha! Identycznego mieliśmy kiedyś jako auto rodzinne. :D

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 17:12, 01 mar 2013
przez SALEK
Może ktoś rozpozna ten samochód:P Przywiozłem go z Rybnika ul. Fiołkowa:P

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 21:32, 01 mar 2013
przez michal
No CC kojarzę :P Bardzo ładnie się prezentuje, mody jak najbardziej na plus. :ok:
Moje CC też było czerwone. Ale w tamtym roku sprzedałem. :(
Chociaż była 700, na Aisanie i władowałem dużo kasy na malowanie, to i tak bardzo miło wspominam to małe autko. :)
Niech Ci służy jak najdłużej.
Masz jeszcze jakieś inne plany co do niego?

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Pt 23:51, 01 mar 2013
przez djkodi
samochodzik bardzo dobrze znany i lubiany :D
modziło się przy nim :D

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: So 11:39, 02 mar 2013
przez SALEK
michal napisał(a):Masz jeszcze jakieś inne plany co do niego?


Plany zawsze są:P Tylko pytanie czy możliwości będą. Najbliższy zrealizowania plan, to felgi R14 na lato. Może delikatnie do posadzę a później to już mechanika, bo z zewnątrz ma nie odbiegać od serii znacząco. Ma być taki sobie niepozorny :lol:

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: N 13:07, 03 mar 2013
przez Waluś
Piękne CC :D Kocham sportingi (sam kiedyś miałem i znowu zamierzam kupić) :D

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Śr 11:44, 06 mar 2013
przez mija
Super autko, dobry plan na utrzymanie:)

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Wt 19:56, 30 kwi 2013
przez Kamillo
młodość mi się przypomina i łezka w oku kręci ;) gratuluję CC <brawo> uwielbiałem te czerwone pasy bezpieczeństwa!

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Wt 20:11, 24 wrz 2013
przez SALEK
Ostatnio zrobiony został gruntowniejszy remoncik silniczka :P Uszczelka pod głowicą, zawory, uszczelniacze, luz zawrowy wyregulowany. Tłoki nie mają luzów, kompresja 13,5 :) Ale jak już głowica była zdemontowana, to nie mogło się to tak zakończyć. Kanały dolotowe i wydechowe powiększone, prowadnice zaworów wycięte, żeby przepływu nie zakłócały i obrobiony został również kolektor ssący nieco ;)

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Wt 20:16, 24 wrz 2013
przez AdaMs
No świetny CCS, a po zmianach duża różnica odczuwalna? ;)

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Wt 20:22, 24 wrz 2013
przez SALEK
AdaMs napisał(a):No świetny CCS, a po zmianach duża różnica odczuwalna? ;)


Jeśli chodzi o odczucia, to jest różnica. Mam przebieg około 260k km więc przed remontem ze stadka seryjnych 54 KM trochę już uciekło, ale teraz wróciły może z kilkoma kumplami :P Teraz jak kanały wydechowe są powiększone, to rura zamiast środkowego wydechu o większej średnicy i końcowy od kanta zaczynają mieć może troszkę większy sens ;)

Re: Cinquecento Sporting 1.1 - SALEK

PostNapisane: Wt 21:21, 24 wrz 2013
przez AdaMs
Ahh kochane cento :D Sam miałem CCS, a potem SC. Wdzięczne autka :D

Ogólnie jadę w piątek, oglądać jednego CC dla kumpla dziewczyny :D