Abarth 500 EsseEsse 160KM by Lukasz - czarny kartofel :)

No więc nadeszła chwila i mam czas pomęczyć się z tematem i zdjęciami
W skrócie, nabyłem tego małego potwora jakiś czas temu
Jest on z 2010r wyjechał z salonu CarSerwis w Warszawie jak był nowy z fabrycznym pakietem esseesse (dołożony w salonie - wbite w książkę oraz w kartę pojazdu podniesienie mocy) był serwisowany cały czas w aso co 30.000km natomiast olej właściciel robil co 10.000km
I ja postanowiłem to kontynuować. Na ten moment samochód ma 110.000km i lata jak przecinak
Postanowiłem przy okazji lakierowania tylnych błotników (były porysowane) zmienić kolorystykę z czarno białej na czarno szarą
więc obudowy lusterek, oraz felgi poszły na lakierowanie i pasy zostały także zmienione w kolor
Zimowe alusy zostawiłem białe bo to w końcu zima
Z wyposażenia w sumie to co auto powinno mieć, a na pewno tutaj dodatkowo znajdziemy xenon, climatronic, system TTC (dohamowywuje wewnętrzne koła przy zakręcie aby go zacieśnić), zawieszenie koni z pakietu SS, kute letnie felgi z pakietu SS, gałka zmiany biegów - szczotkowane aluminium z pakietu SS, filtr powietrza oraz wkładkę BMC z pakietu SS, zwiększona moc z 135KM na 160KM, nawiercane oraz nacinane tarcze i klocki z pakietu SS
Poprzedni właściciel dołożył jeszcze wzmacniacz pod siedzeniem kierowcy oraz wygłuszenie matami STP 
Na ten moment w samochodzie zrobiłem: Rozrząd kompletny, amortyzatory tył, oleje silnik oraz skrzynia biegów, świece, przegląd w ASO Abarth, lakierowanie felg letnich, wyciąganie wszelakich wgniotek na samochodzie (parkingowe obicia), polakierowałem dwa błotniki tył oraz zderzaki bo mi się nie podobały
, założyłem rajdowe chlapacze na razie na oś przednia - niedługo dojdą do tyłu (szkoda lakieru aby był obijany przez kamienie), została wykonana korekta lakieru na 3 kroki oraz pranie całego pojazdu w środku, wymieniłem rurkę odmy na nową... i to chyba wszystko
Innych detali nie chciało mi się już pisać
Ogólnie auto jest doinwestowane na maksa włącznie z nowymi półosiami jeszcze na gwarancji które były robione w aso, akumulatorem, aktywatorami climatronica itd
Poniżej kilka zdjęć Jak samochód wyglądał (ostatnie zdjęcie) i wygląda (reszta zdjęć)






















Na ten moment w samochodzie zrobiłem: Rozrząd kompletny, amortyzatory tył, oleje silnik oraz skrzynia biegów, świece, przegląd w ASO Abarth, lakierowanie felg letnich, wyciąganie wszelakich wgniotek na samochodzie (parkingowe obicia), polakierowałem dwa błotniki tył oraz zderzaki bo mi się nie podobały




Poniżej kilka zdjęć Jak samochód wyglądał (ostatnie zdjęcie) i wygląda (reszta zdjęć)













