Strona 1 z 2

Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: N 11:52, 28 sie 2016
przez ma16
Jak pewnie już większość z was wie poprzedni samochód zmarł śmiercią naturalną (pęknięcie tłoka). Jako że już nie opłacało mi się go naprawiać a też czas i sytuacja na to nie pozwalała postanowiłem zakupić "nowy" samochód. Ciężki był wybór na rynku. początkowo myślałem o niemieckiej marce opel. Jednak nie było to do końca to. Warunek jaki sobie postawiłem to koniec ze śmierdzielami (czyt. dieslem) miała być benzyna ale już nie wolnossąca a turbo co bardzo zmniejszało ilość samochodów na rynku wtórnym. Wybór w końcu padł na bravo II generacji. Początkowo miała być mocniejsza wersja Sport 150 koni jednak rozchodziły się jak świeże bułeczki i wybór w końcu padł na 120 konnego bravo w pakiecie Sport. zdjęcia nabytku poniżej:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jako że nie byłbym sobą jakbym nic przy aucie nie zrobił to udało się doposażyć autko w oryginalny system głośnomówiący Blue&me z którego jestem mega zadowolony.
Z rzeczy które chce zrobić hmm... na razie cieszyć się nowym nabytkiem a co będzie później to zycie pokaże :)

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: N 20:58, 28 sie 2016
przez zecer1971
Gratulacje zakupu i bezawaryjności :brawo: :brawo: :brawo:

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: N 22:02, 28 sie 2016
przez morpheus1581
Właśnie o takim marzę. Po Pandzie będzie właśnie taki i z tym silnikiem 120-sto konnym. Tylko mi najbardziej podoba się ten w niebieskim kolorze.

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Pn 2:00, 29 sie 2016
przez ma16
niebieski masserati blue jest tylko w wersjach 150 koni jest to limitowana wersja... ciężko znaleźć jak już są to za kilka godzin ich już nie ma...

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Pn 2:15, 29 sie 2016
przez morpheus1581
Poważnie? Tylko w 150 konnych? Nawet nie wiedziałem.
A te bordo?

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Pn 6:30, 29 sie 2016
przez ma16
już normalnie.

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Wt 20:25, 13 wrz 2016
przez Carolcia
Bezawaryjności i zadowolenia :ok:
Coś ostatnio moda w klubie na bravo :D

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Śr 13:04, 14 wrz 2016
przez Lukasz
Z tym, że 1.4 120KM nie jest zakuty a 1.4 150KM już tak no i 120KM ma mniej ostre wałki niż 150KM :) Fajne bravo :D W mieście dyszkę wciąga jak złoto :P P.S Handlarzy za te lewe rejestracje które on ma na zdjęciach to bym chłostał i wieszał na latarniach ulicznych.

P.S Pilnuj sobie wymiany oleju co 10.000km (najlepiej motul x-clean), no i wymiana świec w przypadku tego motoru jest co 30.000km :) A no i jak Ci mało mocy wsadzaj Gt1446 z Down Pipe przelotowym 2,5" i będzie 200KM :D

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Śr 22:03, 14 wrz 2016
przez morpheus1581
Lukasz napisał(a):Handlarzy za te lewe rejestracje które on ma na zdjęciach to bym chłostał i wieszał na latarniach ulicznych.


Fakt. A Policja udaje, że nie widzi. Jeździ tego od groma.
To auto w ogóle nie istnieje.
Rekordziści jeżdżą nawet parę lat.

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Cz 16:54, 15 wrz 2016
przez ma16
Tablice rejestracyjne były takie same jak na dowodzie rejestracyjnym. Samochód nie przejeżdżał przez granice na kołach tylko na lawecie. Dodatkowo na ten nr rejestracyjny miałem wykupioną polise OC do powrotu do domu przez miesiąc.

@Lukasz, co do modów to właśnie gt1446 jest w planie powoli oswajam się z tym silnikiem :) Co do spalania racja 10 l to normalka przy nim :)

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Cz 20:05, 15 wrz 2016
przez morpheus1581
Wybacz kolego ale to ściema. Ubezpieczenie to inna kwestia. Żaden Niemiec nie sprzeda Ci auta zarejestrowanego. Przyjechało na lawecie bo nie miało prawa jechać na kołach ani w Niemczech ani w Polsce tylko że polska Policja udaje, że nie widzi. Na kołach mogłeś jechać tylko wykupując tablice czasowe w Niemczech (takie z żółtym znaczkiem). Owszem to auto w Niemczech było zarejestrowane na tych numerach ale przed sprzedażą zastało wyrejestrowane. Świadczy o tym brak znaczka, hologramu. Także handlarz wpuścił Cię trochę na minę mówiąc, że możesz się poruszać. Powinien Ci go dowieźć pod dom na lawecie ale pewnie żydził. Gdyby coś się stało to by był problem.

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Pt 1:19, 16 wrz 2016
przez Lukasz
morpheus1581 napisał(a):Wybacz kolego ale to ściema. Ubezpieczenie to inna kwestia. Żaden Niemiec nie sprzeda Ci auta zarejestrowanego. Przyjechało na lawecie bo nie miało prawa jechać na kołach ani w Niemczech ani w Polsce tylko że polska Policja udaje, że nie widzi. Na kołach mogłeś jechać tylko wykupując tablice czasowe w Niemczech (takie z żółtym znaczkiem). Owszem to auto w Niemczech było zarejestrowane na tych numerach ale przed sprzedażą zastało wyrejestrowane. Świadczy o tym brak znaczka, hologramu. Także handlarz wpuścił Cię trochę na minę mówiąc, że możesz się poruszać. Powinien Ci go dowieźć pod dom na lawecie ale pewnie żydził. Gdyby coś się stało to by był problem.


Tak jak kolega pisze... samochód nie ma dwóch "znaczków" na rej.. poza tym auto Niemiec do 7dni musi wymeldować u siebie w urzędzie... Samochód nie ma dopuszczenia do ruchu bez naklejki o tym świadczącej na rej :) Coś jak by był bez przeglądu u nas ze stacji SKP...

ma16 napisał(a):Tablice rejestracyjne były takie same jak na dowodzie rejestracyjnym. Samochód nie przejeżdżał przez granice na kołach tylko na lawecie. Dodatkowo na ten nr rejestracyjny miałem wykupioną polisę OC do powrotu do domu przez miesiąc.

@Lukasz, co do modów to właśnie gt1446 jest w planie powoli oswajam się z tym silnikiem :) Co do spalania racja 10 l to normalka przy nim :)


Z tym, że taki mod wiąże się jeszcze z: układem wydechowym (na przelocie będzie bravo strugało marchewki z wydechu.. i dobrze strzela :lol: chyba ze zostawisz końcowy tłumik oryginalny) Oraz z większym ickiem na przodzie ( na przykład: fmic 550x180x65) Wtedy z tym silnikiem i gt1446 wypluje Ci około 195-205KM, wszystko zależeć będzie od potencjału motoru ;) A także licz się z tym ze down pipe i flansze będziesz musiał sobie wyspawać i odsunąć sondę lambda tulejką. Oryginalny downpipe z katalizatorem pod gt1446 kosztuje majątek ;) i nie idzie tego kupić... Cała operacja powinna się zamknąć gdzieś w kwocie 7tyś zł :) Części, złożenie do kupy, wyspawanie DP, strojenie - cinsoft stroi pod takie mody za około 1900zł)

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: So 11:51, 17 wrz 2016
przez ma16
Lukasz napisał(a):Tak jak kolega pisze... samochód nie ma dwóch "znaczków" na rej.. poza tym auto Niemiec do 7dni musi wymeldować u siebie w urzędzie... Samochód nie ma dopuszczenia do ruchu bez naklejki o tym świadczącej na rej :) Coś jak by był bez przeglądu u nas ze stacji SKP...

Przed odjechaniem miałem zrobiony pełny przegląd rejestracyjny w miejscowości sprzedawcy.

Co do strojenia mam b.dobrego znajomego który bardzo dobrze zna Cinka.
IC już jest i czeka na montaż :)

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: So 15:06, 17 wrz 2016
przez morpheus1581
Więc miałeś auto ubezpieczone i z przeglądem ale nadal nie istniało.

Re: Bravo II - Powrót do Fiata

PostNapisane: Pn 23:17, 06 lut 2017
przez Cubaw12
Tak troszkę bardziej w temacie. Bardzo udane autko. Mam takie od nowości tj 2011 roku z przebiegiem na dzisiaj 100000km. W autku dokładnie nic się nie psulo przez cały okres użytkowania. Moja wersja jak widzę jest trochę bogatsza, u mnie jest pełna automatyka klimy, czujniki parkowania i jeszcze kilka innych bajerów. Z doświadczenia wiem że daje się bez nich żyć.