Cześć
Napisane: Pn 9:28, 21 wrz 2020
Szanowni członkowie.
Stałem się posiadaczem Fiata Doblo 1.4 8V Malibu z 2009 roku. Wcześniej 11 lat jeździłem Polonezem Caro 1.6 GLI, który od nowości był w rodzinie (kupiła go moja Mama w Polmozbycie w 1995 roku). Zarejestrowałem się u was, ponieważ nie ma forum DobloManiaków, dwa jestem osobą która lubi gmerać w samochodach, a trzy układ elektryczny w Doblo jest bardzo zbliżony do Pandy 2 . Aby nie być gołosłownym, to powiem, że zamontowałem już czujnik temperatury zewnętrznej, teraz tylko czekam na kabel od Viakena by go aktywować. Następne w kolejce są czujniki parkowania oryginalne. Leżą, ale czekają na zakończenie przeprowadzki. Oczywiście pakiet startowy już wymieniony, czyli nierząd, płyny ustrojowe oraz sprzęgło.
Oto krótka instrukcja na wkupienie w łaski
Potrzebujemy wiązki kompletnej drzwi z 7 przewodami wyprowadzonymi w kostce lusterka lub wersja ekonomiczna tylko dwóch pinów pasujących do złącza drzwi-słupek. Montujemy piny w złączu jak na zdjęciach. Po tym aktywujemy czujnik w komputerze. Ważne by mieć duży wyświetlacz. Rozbiórka osłony lusterka jest prosta, ale trzeba zrobić to delikatnie. Ozdobna nakładka schodzi kiedy delikatnie podważy się ją od środka, a później z zewnątrz. Przy ściąganiu boczka warto pamiętać o ukrytej śrubie pod włącznikami elektrycznych szyb.
Niestety nie udało mi się wgrać fotek
Tyle w razie pytań pisać.
Stałem się posiadaczem Fiata Doblo 1.4 8V Malibu z 2009 roku. Wcześniej 11 lat jeździłem Polonezem Caro 1.6 GLI, który od nowości był w rodzinie (kupiła go moja Mama w Polmozbycie w 1995 roku). Zarejestrowałem się u was, ponieważ nie ma forum DobloManiaków, dwa jestem osobą która lubi gmerać w samochodach, a trzy układ elektryczny w Doblo jest bardzo zbliżony do Pandy 2 . Aby nie być gołosłownym, to powiem, że zamontowałem już czujnik temperatury zewnętrznej, teraz tylko czekam na kabel od Viakena by go aktywować. Następne w kolejce są czujniki parkowania oryginalne. Leżą, ale czekają na zakończenie przeprowadzki. Oczywiście pakiet startowy już wymieniony, czyli nierząd, płyny ustrojowe oraz sprzęgło.
Oto krótka instrukcja na wkupienie w łaski
Potrzebujemy wiązki kompletnej drzwi z 7 przewodami wyprowadzonymi w kostce lusterka lub wersja ekonomiczna tylko dwóch pinów pasujących do złącza drzwi-słupek. Montujemy piny w złączu jak na zdjęciach. Po tym aktywujemy czujnik w komputerze. Ważne by mieć duży wyświetlacz. Rozbiórka osłony lusterka jest prosta, ale trzeba zrobić to delikatnie. Ozdobna nakładka schodzi kiedy delikatnie podważy się ją od środka, a później z zewnątrz. Przy ściąganiu boczka warto pamiętać o ukrytej śrubie pod włącznikami elektrycznych szyb.
Niestety nie udało mi się wgrać fotek
Tyle w razie pytań pisać.