Regulamin Forum Panda Club Polska

Przydatne informacje związane z działaniem Forum.
Przed rozpoczęciem korzystania z forum przeczytaj informacje w tym dziale!

Moderator: Administracja

Regulamin Forum Panda Club Polska

Numer postu:#1  Postprzez Administracja » Cz 21:56, 25 lis 2010

Witamy na forum Panda Club Polska

Zanim zaczniesz korzystać z forum prosimy byś zapoznał się z poniższą treścią, która pomoże w pełni i bez zgrzytów korzystać z naszego forum.


REGULAMIN Forum Panda Club Polska


1. Korzystanie z forum nie jest przymusowe. Logując się na forum Panda Club Polska, każdy użytkownik zobowiązuje się do przestrzegania tego regulaminu.

2. Administratorzy forum zastrzegają sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Wszelkie zmiany stają się obowiązujące w momencie ich opublikowania.

3. Administratorzy i moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za treść przesyłanych wiadomości oraz utratę danych zawartych na forum

4. Forum i strona Panda Club Polska jest serwisem niekomercyjnym

5. Forum może być wykorzystywane tylko zgodnie z obowiązującym prawem i ogólnie przyjętymi zasadami etyki oraz kultury osobistej.

6. Zabronione jest publikowanie treści chronionych prawami autorskimi.

7. W szczególnych przypadkach prócz regulaminu ogólnego forum obowiązuje również regulamin dodatkowy działu: giełda oraz zasady w dziale: Moja Panda II i Moja Panda III.

8. Każdy z użytkowników jest zobowiązany do szanowania innych użytkowników tego forum

9. Zabronione jest posiadanie więcej niż jednego konta na forum.

10. Nowo zarejestrowany użytkownik ma ograniczony dostęp do wybranych działów. Pełen dostęp użytkownik otrzymuje w momencie przystąpienia do grupy "klubowicz". Utrata rangi "klubowicz" może nastąpić po braku logowania na forum przez ponad trzy miesiące, na prośbę zainteresowanego, za naruszenie wewnętrznych regulaminów strefy a także za naruszenie niniejszego regulaminu.

11. Pisząc post zwróć uwagę na ortografię i interpunkcję.

12. Nowe tematy powinny być zatytułowane zgodnie z treścią wiadomości

13. W działach technicznych spam jest zabroniony i będzie usuwany

14. Konta użytkowników z zerowym dorobkiem postów i brakiem pierwszego logowania będą usuwane po 1 miesiącu od chwili rejestracji. Konta po pierwszym zalogowaniu, ale nie używane przez
minimum 6 miesięcy będą również usuwane. Nie dotyczy użytkowników z minimum jednym postem. W innych przypadkach konto nie może być usunięte.

15. Zamieszczane zdjęcia i inne multimedia nie powinny być szersze jak 800 pikseli.

16. Numery rejestracyjne samochodów prezentowanych na forum powinny być zamazane o ile właściciel pojazdu nie wyraził zgody na ich prezentację.

17. Użytkownik łamiący regulamin powinien liczyć się z zablokowaniem dostępu do forum na czas określony przez administratora. Nagminne łamanie regulaminu będzie skutkowało dożywotnim zablokowaniem konta użytkownika.

18. Zabrania się pisania w wątkach postów nie związanych z tematem, a także postów służących nabijaniu licznika wypowiedzi. Na autora takiego wpisu zostanie nałożone ostrzeżenie a w skrajnych przypadkach ban

19. Zamieszczając informacje, zdjęcia lub multimedia użytkownik wyraża zgodzę na ich publikację na stronie Panda Club Polska oraz w serwisach ściśle powiązanych z Panda Club Polska np. Facebook.

20. Użytkownik, który ma zastrzeżenia dotyczące pracy moderatorów ma prawo zgłosić problem Administracji.

21. Wszelkie uwagi, komentarze oraz pytania, dotyczące działania forum należy kierować na adres: admin@pandaclubpolska.pl lub przez wiadomość prywatną do moderatorów i administratorów.



Życzymy wielu miłych chwil spędzonych na forum Panda Club Polska



Ostania aktualizacja: 24.03.2013 12:13
Administracja
Administrator
Avatar użytkownika
 
Posty: 100
Dołączył(a): N 22:26, 11 wrz 2011
Lokalizacja: PCP
Panda: PCP

Powrót do Regulamin i zasady korzystania z Forum

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość