Zgodnie z tym co mówił gość w TRS to hamulce proponują przerabiać tylko z przodu, oni twierdzą że z tyłu nie ma sensu bo fabryczne dają radę tylko trzeba je mieć w dobrym stanie. Z mojego doświadczenia z wyścigówkami (a nie jest ono jakieś wielkie) to przy silniku z 200 końmi to raczej wymieniał bym zawieszenie na diabelnie sztywne i koła na niskie a szerokie. Tyle że w takim układzie jeżdżenie tym po mieście było by masakrą. czyli albo wyścigówka, albo autko do miasta, ja na razie pozostanę przy autku do miasta, na wyścigówkę jeszcze przyjdzie czas
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Za rok może dwa da się 100HP przytargać już za ok dychę z Niemiec, a w nim już troszkę mniej trzeba wymieniać niż w moim Vanie. Wtedy silnik ze 100HP do Vana , T-jet do 100HP i za 20000 będą dwie fajne pandy
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
teraz tylko ciężko pracować i pieniążki odkładać
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)