Strona 1 z 1

Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Pn 15:20, 06 kwi 2015
przez kamil
Witam Panowie mam taki problem z moją pandą 1.1 2003r 54km że jak samochód jest rozgrzany i zmieniam biegi i puszcze gaz po zmianie to szarpie autem. Czym to może być spowodowane ? świece wymienione filtr oleju i powietrza nie wymieniałem filtra paliwowego, bo nie wiem gdzie jest i jak się go wymienia. Dodam jeszcze że te objawy nie dzieją się zawsze a na zimnym silniku ich nie ma. Ostatnio wyrwało mi węża od paliwa co wychodzi z rurki koło serwa i auto zgasło potem nałożyłem nowego węża i zacisnąłem opaskami i nagle się poprawiło i nie szarpało, ale po chwili od nowa. Dlatego myślę że to wina zasilania paliwem proszę o pomoc i sugestie.

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Pn 15:34, 06 kwi 2015
przez arnold
Trochę przez brak interpunkcji ciężko zrozumieć o czym piszesz. Urwał Ci się ten niebieski przewód który wchodzi w kolektor? Czy paliwowy który idzie do listwy wtryskowej? Bo wszystkie są bardzo blisko siebie. A ja obstawialbym problemy z zaworek EVAP i zaslepilbym układ.

Wysłane z mojego ST23i

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Pn 15:48, 06 kwi 2015
przez kamil
Chodzi mi o wężyk ten co idzie od rurki koło serwa (paliwowy) i wchodzi pod przepustnicą i zasila wtryski a ten zaworek EVAP to gdzie się znajduje i jak go zaślepić .Jeżeli coś morze być nie zrozumiałe to z góry Przepraszam.

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Pn 16:19, 06 kwi 2015
przez arnold
Porób zdjęcia twoich patentów

Wysłane z mojego ST23i

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Wt 11:42, 07 kwi 2015
przez kamil
ObrazekTU jest zdjęcie tego wężyka jakbyś mógł kolego to dałbyś zdjęcie tego zaworka EVAP i jak go zaślepić

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Wt 12:38, 07 kwi 2015
przez arnold
Ten drugi niebieski przewód to jest to właśnie. Zaślep go według uznania jest sporo tematów na forum. Nie pogób uszczelek. Na ciepłym silniku szarpanie może być objawem za bogatej mieszanki. To dlatego przyszedł mi do głowy EVAP. Może się nie zamykać do końca, a układ może być już całkiem nasycony. Jedni zaślepiają w komorze inni koło zbiornika paliwa.

Wysłane z mojego ST23i

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: So 20:07, 25 kwi 2015
przez olo 1
A przewody wysokiego napięcia wymieniałeś?

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

PostNapisane: Pn 14:45, 27 kwi 2015
przez Regis
Przepustnica? Nie blokuje się przy wyższej temperaturze? Albo gniazda zaworów? Ew czy się nie przegrzewa?