Szarpanie na ciepłym silniku

Coś stuka, coś puka - zajrzyj tutaj

Moderatorzy: Majkel_B, Pols

Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#1  Postprzez kamil » Pn 15:20, 06 kwi 2015

Witam Panowie mam taki problem z moją pandą 1.1 2003r 54km że jak samochód jest rozgrzany i zmieniam biegi i puszcze gaz po zmianie to szarpie autem. Czym to może być spowodowane ? świece wymienione filtr oleju i powietrza nie wymieniałem filtra paliwowego, bo nie wiem gdzie jest i jak się go wymienia. Dodam jeszcze że te objawy nie dzieją się zawsze a na zimnym silniku ich nie ma. Ostatnio wyrwało mi węża od paliwa co wychodzi z rurki koło serwa i auto zgasło potem nałożyłem nowego węża i zacisnąłem opaskami i nagle się poprawiło i nie szarpało, ale po chwili od nowa. Dlatego myślę że to wina zasilania paliwem proszę o pomoc i sugestie.
kamil
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): Pn 19:10, 09 mar 2015
Lokalizacja: Olkusz
Panda: 1.1
Imię: Kamil

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#2  Postprzez arnold » Pn 15:34, 06 kwi 2015

Trochę przez brak interpunkcji ciężko zrozumieć o czym piszesz. Urwał Ci się ten niebieski przewód który wchodzi w kolektor? Czy paliwowy który idzie do listwy wtryskowej? Bo wszystkie są bardzo blisko siebie. A ja obstawialbym problemy z zaworek EVAP i zaslepilbym układ.

Wysłane z mojego ST23i
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#3  Postprzez kamil » Pn 15:48, 06 kwi 2015

Chodzi mi o wężyk ten co idzie od rurki koło serwa (paliwowy) i wchodzi pod przepustnicą i zasila wtryski a ten zaworek EVAP to gdzie się znajduje i jak go zaślepić .Jeżeli coś morze być nie zrozumiałe to z góry Przepraszam.
kamil
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): Pn 19:10, 09 mar 2015
Lokalizacja: Olkusz
Panda: 1.1
Imię: Kamil

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#4  Postprzez arnold » Pn 16:19, 06 kwi 2015

Porób zdjęcia twoich patentów

Wysłane z mojego ST23i
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#5  Postprzez kamil » Wt 11:42, 07 kwi 2015

ObrazekTU jest zdjęcie tego wężyka jakbyś mógł kolego to dałbyś zdjęcie tego zaworka EVAP i jak go zaślepić
kamil
Świeżak
 
Posty: 18
Dołączył(a): Pn 19:10, 09 mar 2015
Lokalizacja: Olkusz
Panda: 1.1
Imię: Kamil

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#6  Postprzez arnold » Wt 12:38, 07 kwi 2015

Ten drugi niebieski przewód to jest to właśnie. Zaślep go według uznania jest sporo tematów na forum. Nie pogób uszczelek. Na ciepłym silniku szarpanie może być objawem za bogatej mieszanki. To dlatego przyszedł mi do głowy EVAP. Może się nie zamykać do końca, a układ może być już całkiem nasycony. Jedni zaślepiają w komorze inni koło zbiornika paliwa.

Wysłane z mojego ST23i
arnold
Wymiatacz
 
Posty: 1380
Dołączył(a): So 17:22, 16 sie 2014
Lokalizacja: Gliwice
Wiek: 35
Panda: Była, a jest Dacia Duster 2020
Imię: Arnold

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#7  Postprzez olo 1 » So 20:07, 25 kwi 2015

A przewody wysokiego napięcia wymieniałeś?
olo 1
Maniak
Avatar użytkownika
 
Posty: 1773
Dołączył(a): Wt 21:38, 29 kwi 2014
Lokalizacja: Wałbrzych
Panda: "Błękitna" 1.2 Dynamic
Imię: Olek

Re: Szarpanie na ciepłym silniku

Numer postu:#8  Postprzez Regis » Pn 14:45, 27 kwi 2015

Przepustnica? Nie blokuje się przy wyższej temperaturze? Albo gniazda zaworów? Ew czy się nie przegrzewa?
Regis
Klubowicz na emeryturze
Avatar użytkownika
 
Posty: 759
Dołączył(a): Pt 10:09, 05 gru 2014
Lokalizacja: Nowy Targ
Wiek: 35
Panda: Megane II 3d 2.0 16V
Imię: Łukasz


Powrót do Mechanika - problemy techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

cron